تاریخ انتشار : یکشنبه 19 نوامبر 2023 - 14:57
کد خبر : 25542

بازدید سرزده مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از  برخی مدارس شهرستان مارگون

بازدید سرزده مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از  برخی مدارس شهرستان مارگون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ،ر ادامه بازدیدهای سرزده از مدارس شهرستانها و مناطق این بار حسنعلی عزت خواه به شکل سرزده و بدون اطلاع قبلی از برخی مدارس شهرستان مارگون بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای آموزشی و پرورشی این مدارس قرار گرفت. مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ،ر ادامه بازدیدهای سرزده از مدارس شهرستانها و مناطق این بار حسنعلی عزت خواه به شکل سرزده و بدون اطلاع قبلی از برخی مدارس شهرستان مارگون بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای آموزشی و پرورشی این مدارس قرار گرفت.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این بازدیدها ضمن حضور در کلاسهای درس با دانش آموزان و معلمان در فضایی صمیمی گفتگو کردند.

حسنعلی عزت خواه در این بازدیدها خطاب به دانش آموزان گفت: شما سرمایه های انسانی و آینده سازان ایران اسلامی هستید که با خوب درس خواندن می توانید به پیشرفت و تعالی جامعه کمک کنید.

وی از مدیران مدارس و معلمان خواست  دانش آموزان را با هویتها  و مسائل روز آشنا کنید تا با شناخت بهتر بتوانند مسیر تعالی و پیشرفت علمی را طی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی