تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دسامبر 2014 - 3:47
کد خبر : 2548

فوتبال با کاغذبازی حرفه‌ای نمی‌شود

فوتبال با کاغذبازی حرفه‌ای نمی‌شود

سید احسان امیرحسینی با ذکر این نکته که طرح ایران‌ویژن یا همان طرح حرفه‌ای شدن فوتبال در استان‌ها با کاغذبازی محقق نخواهد شد، افزود: این طرح تنها با عشق و علاقه به کار و پشتکار اعضای هیئت فوتبال در کمیته‌ها و دپارتمان‌ها محقق می‌شود.

LB7A0366 copyمسئول ایران‌ویژن فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای حضور در فوتبال جیبی ندوخته‌ و حقوقی هم دریافت نمی‌کنم.به گزارش نسیم دنا به نقل از فارس سید احسان امیرحسینی در نشست کمیته‌های هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست سید پرویز موسوی رئیس هیئت و با حضور برخی اعضا برگزار شد با بیان ابنکه نباید به جای ۴۰ نفر اعضای هیئت تنها ۱۸ نفر حضور داشته باشند، اظهار کرد: این عدم حضور بی‌دغدغگی افراد را می‌رساند که باید فکری به حال آن شود.

وی با قدردانی از رئیس هیئت فوتبال و نایب رئیس این هیئت که به صورت شفاف وظایف همه اعضا را مشخص کردند، تصریح کرد: همه حرف‌های این افراد از روی دردمندی بود و اکنون که هیئت فوتبال بدون اعتبارات و تنها با همت عالی افراد اداره می‌شود باید افراد دغدغه‌مند و عاشق فوتبال در کمیته‌ها و دپارتمان‌ها حضور داشته باشند.

مسئول ایران‌ویژن فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود با ابراز گلایه از اینکه در عملکرد برخی افراد در کمیته‌ها و دپارتمان‌ها عزمی برای کار و تلاش دیده نمی‌شود، افزود: نباید تنها نام دپارتمان و کمیته را یدک بکشیم، بلکه در عمل لازم است که به حرفه‌ای شدن فوتبال در استان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه برای حضور در فوتبال استان و کمک به اجرای این طرح جیبی ندوخته‌ام و حقوقی هم دریافت نخواهم کرد، تنها دلیل حضور خود عشق به ورزش و دینی است که نسبت به جوانان و نوجوانان ورزش ‌دوست و عاشق فوتبال دارد.

امیرحسینی با ذکر این نکته که طرح ایران‌ویژن یا همان طرح حرفه‌ای شدن فوتبال در استان‌ها با کاغذبازی محقق نخواهد شد، افزود: این طرح تنها با عشق و علاقه به کار و پشتکار اعضای هیئت فوتبال در کمیته‌ها و دپارتمان‌ها محقق می‌شود.

وی، برگزاری چنین جلساتی را هر چند دست و پا شکسته برای آینده فوتبال استان مفید و البته لازم و ضروری دانست و گفت: وقتی دغدغه افرادی مانند موسوی و افشاریان را دیدم نیرو و توان بیشتری گرفتم و از همین جا به کمیته‌ها و دپارتمان‌ها اعلام می‌کنم بدون کار و تلاش فوتبال استان روی حرفه‌ای شدن را نخواهد دید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی