تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اکتبر 2023 - 21:17
کد خبر : 25270

اهداء ۸۵۶ سری جهیزیه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

اهداء ۸۵۶ سری جهیزیه به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
آفتاب دنا: به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام 856 سری جهیزیه با هم افزایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و سپاه فتح استان به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اهداء شد.



به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ، مراسم اهداء۵۵ سری جهیزیه به نمایندگی از ۶۴۲ سری جهیزیه در استان با هم افزایی کمیته امداد و سپاه فتح استان و ۲۱۴ سری جهیزیه توسط کمیته امداد، به همت کمیته امداد منطقه دو یاسوج، با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاون هماهنگی سپاه فتح استان به مناسبت میلاد پیامبر اکرم به نوعروسان تحت حمایت برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت محمد(س) گفت: کمیته امداد با هدف حمایت از محرومان و نیازمندان ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام خمینی(ره) تأسیس شد.
وی تصریح کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد، اهداء جهیزیه به مددجویان تحت حمایت به منظور توانمندسازی آنان است.
مبشری ضمن تقدیر از سپاه فتح استان به خاطر مشارکت در تمامی برنامه های کمیته امداد، گفت: در همین خصوص در هفته وحدت ۸۵۶ سری جهیزیه با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۲۴۸ میلیون تومان به همت کمیته امداد و سپاه فتح استان به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد.
وی بیان کرد: اقلام جهیزیه اهداء شده به مددجویان شامل ماشین لباسشویی، یخچال، فرش، تلویزیون، جاروبرقی و گاز خوراک پزی است.
مبشری افزود: یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد با اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، ترویج ازدواج آسان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه و به خصوص در بین جوانان است.
شایسته ذکر است؛ در این مراسم ۵۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یاسوج به نمایندگی از ۸۵۶ مورد در سطح استان اهداء شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی