تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اکتبر 2023 - 15:13
کد خبر : 25215

به منظور بررسی وضعیت آموزشی صورت گرفت:

بازدید سرزده مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مدارس حاشیه ای شهر یاسوج

بازدید سرزده مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مدارس حاشیه ای شهر یاسوج
آفتاب دنا : مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از مدارس شهر مادوان و روستای مزدک در حاشیه شهر یاسوج بازدید و با معلمین و دانش‌آموزان این مدارس دیدار وگفتگوکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حسنعلی عزت خواه در این بازدید که در اولین دقایق صبح امروز و بدون اطلاع قبلی و به شکل سرزده انجام گرفت با حضور در مدرسه ابتدایی شهید عبدالحسین ولی پور مادوان و دبستان  شهید رضایی مزدک از نزدیک در جریان  فعالیت های آموزشی و تربیتی این مدارس قرار گرفت و با حضور در کلاسهای درس با معلم و دانش آموزان در فضایی صمیمی گفتگو کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد درجمع دانش آموزان و معلمان این مدارس گفت: در آغازین روزهای سال تحصیلی  وظیفه خود می دانیم تا از نزدیک، مسائل آموزشی و پرورشی  مدارس را مورد بازدید قرار دهیم تا احیانا اگر مشکلاتی در زمینه معلم ،کتب درسی و تجهیزات آموزشی هست احصا و برطرف نماییم.

عزت خواه با بیان اینکه همت بالای معلمین و تلاش بسیارخوب دانش آموزان در مسائل آموزشی و تربیتی قابل ستایش است خطاب به دانش آموزان گفت: پرچم و سرود جمهوری اسلامی جز هویت ماست که باید در کنار تحصیل علم به آنها توجه نماییم.

وی ضمن سپاس صمیمانه از تلاش معلمین از همراهی بسیار خوب خانواده هایی که در این روستاها ساکن هستند و از هر لحاظ مدارس را حمایت می کنند تشکر و قدردانی کرد.

وی بیان کرد: بازدیدهای سرزده از مدارس در اقصی نقاط استان در دستور کار قرار دارد و با برنامه ریزیهای انجام شده در صف صبحگاهی و کلاسهای مدارس حضور پیدا می کنیم و در دیدار چهره به چهره با معلمان ودانش آموزان برای کیفی سازی فعالیتهای  آموزشی بیش از گذشته تلاش می کنیم.

مدیران ومعلمان این مدارس ضمن ابراز خوشحالی از بازدید سرزده مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از مدارس خواستار رفع برخی مشکلات تجهیزاتی در  این مداس  شدند.

گفتنی است : دبستان شهید عبدالحسین ولی پور دارای ۱۱ کلاس  و ۳۵۲ دانش آموز  در شهر مادوان و دبستان  شهید رضایی مزدک دارای ۲۸۰ دانش آموز و ۱۱ کلاس درس می  باشند که مشکلاتی در زمینه تجهیزات داشتند که مدیرکل آموزش وپرورش استان در این بازدید در تماس تلفنی با مدیرکل نوسازی  استان خواستار رفع مشکلات تجهیزاتی آنان شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی