تاریخ انتشار : جمعه 22 سپتامبر 2023 - 8:26
کد خبر : 25138

۲۱هزار دانش آموز مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار حمایت خیران در جشن عاطفه ها

۲۱هزار دانش آموز مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار حمایت خیران در جشن عاطفه ها
آفتاب دنا: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر بیش از ۲۱ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان چشم انتظاری یاری خیران در جشن عاطفه ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، قباد مبشری در گفتگو با خبرنگاران به تشریح جزئیات جشن عاطفه های امسال در استان پرداخت اظهار کرد:جشن عاطفه ها هر ساله همزمان با سراسر کشور در آستانه سال تحصیلی ، به منظور کمک به تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.
مبشری افزود: جشن عاطفه ها امسال در کهگیلویه و بویراحمد با هدف کمک به تأمین مایحتاج تحصیلی ۲۱ هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان و دیگر دانش آموزان بی بضاعت، با شعار « آینده ساز باشیم» برگزار می شود.
وی در خصوص برنامه های کمیته امداد در جشن عاطفه ها گفت: جشن عاطفه ها از ۱۵ شهریورماه آغاز و تا ۱۵ مهر ماه ادامه می یابد که به ترتیب هفته آخر شهریور ماه با برپایی پایگاهها در معابر و میادین شهری، جمعه ۳۱ شهریورماه در مصلا های نماز جمعه و نهم مهر ماه همراه با زنگ نمادین جشن عاطفه ها در مدارس استان برگزار خواهد شد.
مبشری خاطرنشان کرد: جشن عاطفه ها با همکاری کمیته امداد، سازمان دانش آموزی، آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج، صدا وسیما، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار هم استانی برگزار خواهد شد.
وی گفت: ۴۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و بسیج در سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار برای کمک به دانش آموزان نیازمند هم استانی است.
مبشری در خصوص دیگر شیوه های پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی گفت: نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را به به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۰۳۴۹ پرداخت کنند و یا با شماره گیری # ۱ * ۰۷۴* ۸۸۷۷* اقدام کنند.


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۵ هزار نفری تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از حمایت های این نهاد در زمینه های مختلف بهره مند می شوند.


مبشری یادآور شد: در سال گذشته مردم خیر و نیکوکاران در جشن عاطفه ها سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که انشاءالله با برنامه ریزی و تبلیغات مناسب و مشارکت پرشور مردم نوعدوست هم استانی، این مبلغ در سال جاری افزایش می یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی