تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 سپتامبر 2023 - 12:50
کد خبر : 25078

مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

دبیرستان ۹ کلاسه ایرانسل با حضور مدیرعامل و مسئولان استانی افتتاح می شود

دبیرستان ۹ کلاسه ایرانسل با حضور مدیرعامل و مسئولان استانی افتتاح می شود
آفتاب دنا : مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح دبیرستان پسرانه 9 کلاسه با مشارکت شرکت ایرانسل در شهرک امام علی (ع) یاسوج خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، سید رضا حسینی نیک با اعلام این خبر در جلسه شورای آموزش وپرورش استان گفت: این مدرسه ۹ کلاسه با زیربنای فضای آموزشی به متراژ ۱۰۳۷ متر مربع و خانه سرایداری ۷۸ مترمربع و محوطه ۱۲۰۰ متر مربع  و سرویس بهداشتی ۴۶ متر مربع  روز یکشتبه ۲۶ شهریورماه با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اعتبار هزینه شده این پروژه را بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این پروژه در سال ۱۳۹۸ شروع شده بود که با مشارکت شرکت ایرانسل تکمیل و در مهرماه امسال در اختیار آموزش وپرورش قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: شرکت ایرانسل علاوه بر تکمیل این مکان آموزشی در منطقه زیلایی  نیزتعمیرات اساسی در فضاهای آموزشی انجام داده است.

 حسینی نیک اظهار امیدواری کرد : با توجه به مشکل فضای آموزشی در مرکز استان کهگیلویه بویراحمد جهت احداث و تکمیل مجمتع جنب دبیرستان ایرانسل نیز شرکت ایرانسل مشارکت داشته باشد.   

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی