تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 سپتامبر 2023 - 18:36
کد خبر : 25039

دبیر کمیته پروژه مهر آموزش وپرورش خبرداد:

آمادگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برای استقبال از دانش آموزان و آغاز سال تحصیلی جدید

آمادگی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برای استقبال از دانش آموزان و آغاز سال تحصیلی جدید
آفتاب دنا :دبیر کمیته پروژه مهر آموزش وپرورش اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی آموزش وپرورش برای استقبال از دانش آموزان و آغاز سال تحصیلی خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، محمد جمالی در کارگروه توجیه ،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر گفت: کمیته استقبال از بازگشایی  مدارس در سطح شهرستانها و مناطق تشکیل شده است و پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید بیش از ۱۷۰ هزار دانش آموز در استان روانه کلاسهای درس شوند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با ابراز رضایت از اطلاع رسانی به موقع و هوشمندانه کارگروه توجیه ،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر در سطح استان و شهرستانها ومناطق گفت: این کارگروه به عنوان زبان گویا در اطلاع رسانی فعالیت های صورت گرفته در دیگر کارگروه های پروژه مهر نقش بی بدیلی دارد که تلاشهای صورت گرفته قابل تقدیر است.

جمالی بیان کرد: اگر همه کمیته ها وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند و این کمیته در انعکاس و تبلیغ این فعالیتها اقدام نماید مهر ماندگاری را شاهد خواهیم بود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، پروژه مهر را نماد مدیریت مؤثر آموزش وپرورش برای بازگشایی باشکوه مدارس  عنوان کرد وگفت: از ظرفیت مدیران استانی ،ائمه جمعه ،روحانیون و همه دستگاهها برای بازگشایی مطلوب مدارس در اول مهر استفاده خواهیم کرد.

حجت السلام ناصر مصباح نژاد عضو کارگروه توجیه ،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر نیز از اجرای طرح تمهید در حوزه معاونت پرورشی خبر داد وگفت: آماده سازی فضای مدارس جهت انجام فعالیتهای قرآنی ،فضا سازی جهت رنگ بوی مهدوی در مدارس ، آماده سازی نمازخانه های مدارس ، نواختن زنگ نماز و برگزاری نماز جماعت در مدارس بخشی از برنامه های حوزه قرآن ،نماز وعترت در آغاز سال تحصیلی است.

حسین توانازاده عضو کارگروه توجیه ،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر نیز از برگزاری نمایشگاه با محوریت پروژه مهر و دفاع مقدس و مهدویت در مدارس خبر داد وگفت: از ظرفیتهای تشکلهای دانش آموزی ، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان نیز برای آغاز سال تحصیلی استفاده خواهیم کرد.

 عبدی صفایی رئیس اداره مشارکتهای مردمی نیز از جلسه بصیرت افزایی با موسسین و مدیران مدارس غیر دولتی خبر داد وگفت: قریب به ۳۰ هزار نفر دانش آموز در مدارس غیردولتی مشغول تحصیل هستند که ارتقاء کیفی مسائل تربیتی و آموزشی در دستور کار قرار دارد.

رئیس کارگروه توجیه ،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر نیز در این جلسه ، پروژه مهر را مهمترین طرح ملی در نظام تعلیم و تربیت برای آغاز سال تحصیلی جدید دانست و گفت: یکی از اهداف  مهم پروژه مهر، خلق مدرسه‌ای شاداب، با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است.

سید ولی موسوی با بیان اینکه این کمیته از همه ظرفیت های لازم برای اطلاع رسانی و پوشش اخبار برای اجرای هر چه بهتر و باشکوه تر پروژه مهر در استان استفاده می کند افزود:نشست های تعاملی با رسانه ملی و مطبوعات و پایگاههای خبری و همچنین برگزاری جشنواره رسانه و تعلیم وتربیت  از جمله برنامه های این کمیته برای تحقق بخشیدن اهداف پروژه مهر در استان است.

وی گفت: تمام تلاش بر این است که با همدلی و همکاری سایر کارگروه‌های پروژه مهر، وبا بهره‌گیری از خرد جمعی، تلاش جهادی و شبانه روزی سال تحصیلی خاطره انگیزی را برای دانش آموزان در سال تحصیلی  فراهم آورده تا شاهد پویایی و بالندگی آموزش و پرورش برای ساختن ایران قوی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی