تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آگوست 2023 - 7:31
کد خبر : 24994

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

طرح شهید همت با هدف توانمند سازی معلمان مدارس ابتدایی در ۱۳ شهرستان و منطقه برگزار شد

طرح شهید همت با هدف توانمند سازی معلمان مدارس ابتدایی در ۱۳ شهرستان و منطقه برگزار شد
آفتاب دنا : معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : طرح شهید همت با هدف توانمند سازی معلمان مدارس ابتدایی در 13 شهرستان و منطقه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، به مناسبت هفته دولت سید جلال رحیمی بیدک معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد گزارشی از فعالیت‌های آموزش و پرورش در دولت مردمی ایران قوی ارایه کرد.

وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر به فعالیت‌های انجام‌شده در دولت سیزدهم در حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان اشاره کرد و گفت : اجرای طرح شهید همت از جمله طرح های بسیار خوبی بود که با هدف آموزش معلمان مدارس ابتدایی در ۱۳ شهرستان و منطقه در قالب طرح توانمند سازی معلمان برگزار شد .

رحیمی بیدک با اشاره به اجرای برنامه جبران و تثبیت یادگیری در تابستان افزود : این برنامه با محوریت آموزش دانش آموزان و با هدف کاهش افت تحصیلی و جلوگیری از تکرار پایه و حمایت از دانش آموزان لازم التوجه از طرح های موفق در استان بوده است .

وی، اجرای طرح جابر بن حیان را دستاورد های علمی و مهارتی دانش آموزان دوره ابتدایی دانست و بیان کرد : در این طرح ۸هزار و ۷۴۵ دانش آموز در پایه اول تا ششم تحت پوشش قرار گرفت .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد افزود : اجرای طرح شهید محمودوند نیز با هدف شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل در ۱۳ شهرستان و منطقه استان اجرا شده است.

وی اجرای طرح یار مهربان و کتابخانه کلاسی در مدارس دوره ابتدایی را ،از اقدامات تاثیر گذار معاونت آموزش ابتدایی عنوان کرد و افزود :این طرح با هدف افزایش سرانه مطالعه دانش آموزان و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی با استقبال بسیار خوبی همراه بود .

جلالی بیدک در پایان با گرامیداشت یاد و نام سردار دلها به جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم اشاره کرد گفت: این طرح از اقدامات ماندگار در دولت مردمی ایران قوی است که با هدف آشنایی نسل جدید با مکتب سردار سلیمانی وترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی