تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 آگوست 2023 - 6:52
کد خبر : 24866

مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور :

میزبانی‌کهگیلویه و بویر احمد فرصتی مغتنم برای تحقق ابعاد مختلف سند تحول بنیادین

میزبانی‌کهگیلویه و بویر احمد فرصتی مغتنم برای تحقق ابعاد مختلف سند تحول بنیادین
معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : میزبانی استان برای اولین بار در‌ مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور فرصتی مغتنم برای تحقق ابعاد مختلف سند تحول بنیادین است .

به گزارش آفتاب دنا ایمان سبحان نژاد با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت های استان کهگیلویه و بویر احمد برای میزبانی این مسابقات اظهار کرد: این میزبانی‌ها فرصت مناسبی است تا در تحقق ابعاد مختلف سند تحول بنیادین گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ایجاد نشاط، سلامت و پویایی در جامعه افزود: مسابقات ورزشی بهترین فرصت برای این موضوع است. معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: این مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه و شهید شاخص مدافع امنیت سید روح‌الله عجمیان برگزار شده است .

ایمان سبحان نژاد با بیان اینکه مسابقات هندبال پسران متوسطه اول از ۲۰ تا ۲۷ مرداد برگزار شد و با قهرمانی تیم کهگیلویه و بویراحمد به اتمام رسید، گفت: مسابقات هندبال و طناب زنی دختران متوسطه اول نیز از روز ۲۸ مرداد شروع شده و تا ۳ شهریورماه ادامه دارد.

معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ۱۰۰۰ نفر داور، دانش آموز و ناظر و عوامل اجرایی از سراسر کشور در مسابقات میهمان استان هستند.

وی بیان کرد: ناظران مسابقات از کیفیت خدمات رسانی، خوابگاه، غذا ابراز رضایت کرده اند و ان شاء الله این موضوع باعث شود بتوانیم در سالهای آینده نیز میزبانی مسابقات را برعهده بگیریم.

سبحان نژاد خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای میزبانی شایسته این دوره از رقابت‌ها استفاده خواهیم کرد تا خاطره‌ای ارزشمند برای دانش آموزان ورزشکار در سفر به این استان به یادگار بماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی