تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آگوست 2023 - 7:45
کد خبر : 24821

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد :

جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت فرصتی مغتنم برای بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای پویایی تعلیم و تربیت

جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت فرصتی مغتنم برای بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای پویایی تعلیم و تربیت
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد گفت : جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت فرصتی مغتنم برای بهره گیری از ظرفیت رسانه ها برای پویایی تعلیم و تربیت است.

ر به گزارش آفتاب دنا سید ولی موسوی گفت: با هدف ارج نهادن به تلاش‌ها و فعالیت‌های اصحاب رسانه و ایجاد رقابت سالم در راستای ارتقاء نظام تعلیم و تربیت فراخوان نخستین جشنواره ملی رسانه و تعلیم و تربیت منتشر شده است.

با موسوی با بیان اینکه نقش رسانه در توسعه متوازن رشته ای و ارتقای کیفیت نظام آموزشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت فرصتی است تا با بهره گیری از ظرفیت های اهالی رسانه شاهد پویایی و بالندگی نظام تعلیم وتربیت در استان باشیم.

موسوی اظهار کرد: این جشنواره با هدف بررسی وضعیت کیفیت نظام آموزشی و راهکارهای مناسب برای کارایی و اثربخشی آن و تاثیر رسانه بر پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب پیش بینی شده است . وی به با اشاره به محور های جشنواره افزود : نقش رسانه در تعلیم و تربیت نسل انقلابی،و ارتقای کیفیت آموزشی معرفی معلمان و دانش آموزان خلاق در عرصه تعلیم و تربیت،چگونگی جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل،راهکارهای اجرایی کردن جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش، ترویج قرآن، نماز، حجاب و عفاف، سیره نبوی و فرهنگ انتظار در مدارس، شاداب سازی و توسعه ورزش در مدارس، تولیدات رسانه‌ای اردوهای راهیان نور و گروه های جهادی دانش آموزی ، نقش آموزش و پرورش در جوانی جمعیت از محورهای نخستین جشنواره تعلیم وتربیت است.

وی بیان کرد: معرفی شهدای معلم و دانش آموز استان کهگیلویه و بویر احمد در دفاع مقدس و نقش آموزش و پرورش در تحقق شعار سال ۱۴۰۲ به نام مهار تورم و رشد تولید به عنوان بخش ویژه جشنواره نیز پیش بینی شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد تاکید کرد: فعالان رسانه ای و فضای مجازی ، دانش آموزان ، دانشجو معلمان و فرهنگیان می توانند آثار خود را در قالب های یادداشت و مقاله ، گزارش خبری ، گزارش تحقیقی ، کلیپ و فیلم کوتاه ، پادکست ، پوستر ، عکس ، مستند ، اینفوگرافی ، موشن گرافی و مصاحبه به صورت حضوری یا مجازی به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ارسال کنند .

وی گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۲۰ مهرماه امسال از طریق فضای مجازی ( ایتا و شاد ) به شماره ۰۹۳۹۹۲۵۶۸۰۹۵ نیز ارسال نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی