تاریخ انتشار : شنبه 15 جولای 2023 - 11:57
کد خبر : 24630

نشست مشترک معاون سواد آموزی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد با نمایندگان موسسات طرف قرارداد سوادآموزی

نشست مشترک معاون سواد آموزی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد با نمایندگان موسسات طرف قرارداد سوادآموزی
آفتاب دنا : نشست مشترک معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با موسسات طرف قرارداد سواد آموزی استان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا؛ در این نشست معاون سواد آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از همکاری و همراهی مدیران موسسات گفت:خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته و همکاری مسئولان بالا دستی امسال توانستیم تمام مطالبات سه سال گذشته موسسات را به صورت کامل دریافت و به حساب موسسات واریز نماییم و همچنین برای اولین بار مبلغی دریافت کرده و بر اساس افراد تحت پوشش موسسات به عنوان پیش پرداخت به حساب آنها پرداخت کردیم.

سیدحمزه باقری نژاد گفت : ان شاالله در آینده نزدیک، مبلغی را به عنوان پرداختی خواهیم داشت که البته این پرداختی منوط به ارائه ریز حساب طبق اسناد واریزی می باشد.

باقری نژاد بیان کرد: موسسات موظف به پرداخت حق الزحمه و بیمه آموزش دهندگان بر اساس شیوه نامه ابلاغی سازمان بوده و تا زمانی که وظایف و تعهدات خود را به صورت کامل انجام ندهند، نامه حسن انجام برای آنها خواهیم داشت و  ضمانت نامه آنها را آزاد نخواهیم کرد.

در این جلسه مدیران موسسات طرف قرارداد  نهضت سواد آموزی استان دیدگاهها ونظرات خویش را برای ارتقاء فعالیتهای آموزشی بیان کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی