تاریخ انتشار : یکشنبه 9 جولای 2023 - 10:20
کد خبر : 24590

جلسه کارگروه ستاد اجرایی آزمون جذب و استخدام برگزار شد

جلسه کارگروه  ستاد اجرایی آزمون جذب و استخدام  برگزار شد
جلسه کارگروه مدیریت با موضوع ستاد اجرایی آزمون جذب واستخدام در ادراه کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد .

به گزارش آفتاب دنا معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت : همه باید هماهنگ درمیدان عمل با تقسیم کار درراستای برنامه ریزی وهماهنگی درونی جهت کیفیت بخشی این آزمون همه توان وتلاش خودرا جهت اجرای هرچه با کیفیت برگزار شدن این آزمون ومصاحبه به کار گیریم .

ایمان سبحان نژاد با اشاره به اینکه وظایف ارزیابان حرفه ای و چینش تسهیل گران ونمایندگان آموزش ابتدایی منوط به دستورالعمل وشیوه نامه ابلاغی وزارتخانه است افزود : اجرای قانون وپایبندی به قانون در هر شرایط واجب ولازم است و این آزمون ماموریت خاصی است که سلامت وصحت واجرای آن بعهده آموزش وپرورش می باشد .

سبحان نژاد با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری به کیفیت بخشی در بحث آموزش افزود : مجموعه آموزش و پرورش استان جهت اجرای عدالت تمام تلاش و را به کار خواهد برد تا در این آزمون حقی از کسی ضایع نشود.

وی افزود : تجهیزات مورد نیاز ازمدارس به صورت امانی به کانونهای مصاحبه وآزمون با هماهنگی اداره خدمات وامین اموال انتقال داده شوند سبحان نژاد خاطر نشان کرد : یکی ازمدارس دولتی با تجهیزات لازم جهت رزو انتخاب شده که درصورت هرگونه اتفاق احتمالی گروه ارزیابان به آنجا نقل مکان کنند.

وی گفت : دوره آموزشی ارزیابان دردبیرستان نمونه توحیدی که همان مدرسه پایلوت می باشد برگزار خواهد شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی