تاریخ انتشار : یکشنبه 11 ژوئن 2023 - 18:27
کد خبر : 24493

جلسه هماهنگی المپیاد استانی طرح ملی دادرس در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جلسه هماهنگی المپیاد استانی طرح ملی دادرس  در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
جلسه هم اندیشی المپیاد استانی طرح ملی دادرس با حضور معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش آفتاب دنا معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با استقبال از آموزش دانش آموزان توسط مربیان این جمعیت اظهار کرد: آموزش دانش آموزان برای پیشگیری از حوادث یک ضرورت است.

فرشید کرمی خاطرنشان کرد: همه نهادها و دستگاه‌ها در امر فرهنگ سازی باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنند و در این امر در کنار این نهاد بزرگ آموزشی و تربیتی قرار گیرند.

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گفت : دادرس مخفف «دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت» است که سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این طرح را با هدف خود امدادی، دگرامدادی، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، کمک به دیگران و نهادینه‌سازی این فرهنگ در بین جوانان و به خصوص دانش‌آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌کند.

عدالت دوست تصریح کرد: در این راستا ۹۷ تیم دادرس در مدارس سطح استان آموزش دیدند که المپیاد شهرستانی در هر شهرستان برگزار شد و تیم‌های برتر جهت المپیاد نهایی استان از ۴ لغایت ۷ تیر برگزار خواهد شد و تیم منتخب جهت مسابقات کشوری تعیین می‌گردد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دانش‌آموزان به عنوان یکی از اقشار کلیدی و مؤثر تغییر نگرش در خانواده و جامعه در راستای توسعه پایدار در مدرسه و با نظام آموزش و پرورش رشد و نمو می یابند .

شهرام قشقایی افزود : طرح ملی دادرس دو محور اساسی دارد محور اول آمادگی دانش آموزان جهت مقابله با هر گونه حادثه احتمالی و غیر مترقبه است و در محور دوم با هدف موفقیت دانش آموزان استان در اجرای طرح ملی دادرس و کسب مقام کشوری برگزار خواهد شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی