تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 می 2023 - 7:50
کد خبر : 24310

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد :

تمدید فراخوان رهیافت نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید

تمدید فراخوان رهیافت نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید
آفتاب دنا : معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از تمدید فراخوان رهیافت نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ،سید حمزه باقری نژاد در گفتگو با برنامه رادیویی صبح دنا شبکه استانی دنا با گرامیداشت هفته معلم گفت: نخستین فراخوان بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید با هدف بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات فرهیختگان و اندیشمندان مجموعه‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و شتاب‌دهندگان حوزه سوادآموزی بزرگسالان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مهلت ارسال آثار به فراخوان بین‌المللی رهیافت‌های نوین سوادآموزی تا تیرماه سال جاری  تمدید شد که علاقمندان می تو.انند در رابطه با موضوعات این فرخوان شرکت کنندو آثار خویش را به دبیرخانه  این جشنواره ارسال نمایند.

باقری نژاد،  مردمی سازی امر سواد آموزی در اجرای تکلیف الهی را مهم ترین هدف امام در پیام تأسیس سواد آموزی دانست و خاطر نشان کرد: به فرموده بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی«ره» در این فرایند همه از معلم تا مبلغ، امام جمعه مدیر کل، رئیس اداره  و دولت مسئولند و باید مشارکت داشته باشند.

معاون سواد آموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه امروزه زمان گذر از سواد پایه وسواد خواندن و نوشتن فرا رسیده است تصریح کرد: در عصر ارتباطات و دانایی نیازمند ارائه تعاریف جدیدی از مقوله سواد آموزی هستیم  که در همین راستا فراخوان رهیافت های نوین سواد آموزی در زیست بوم جدید برگزار می شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی