تاریخ انتشار : یکشنبه 30 نوامبر 2014 - 23:06
کد خبر : 2417

حفظ و نگهداری از اموال دولت در دستور کار تمام نهادهای دولتی قرار گیرد

حفظ و نگهداری از اموال دولت در دستور کار تمام نهادهای دولتی قرار گیرد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه وبویراحمد در نشست کمیته مستندسازی شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت موضوع مستندسازی اراضی و اموال غیرمنقول، گفت: حفظ و نگهداری از اموال دولت باید در دستور کار تمام نهادهای دولتی قرار گیرد و شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این راستا گام های ارزنده ای برداشته است.

 

17704_651

سید علی لدنی نژاد  افزود:معاونان و کارشناسان این شرکت برای تهیه نقشه تمام اموال و تاسیسات آن که در نقاط مختلف استان موجود است اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: این اقدام باید با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و سایر دستگاه های اجرایی استان انجام شود.

لدنی نژاد از معاونان شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد خواست با هماهنگی های لازم با دفتر امور حقوقی این شرکت هر چه سریعتر نسبت به تهیه لیست اموال غیرمنقول و تاسیسات آن اعم از مخازن، چاه ها و چشمه ها که در معرض تجاوز و تصرف هستند اقدام کنند.

وی اظهار کرد: کارکنان شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد باید به نحو شایسته ای در زمینه حفظ و نگهداری سرمایه های دولت شامل تاسیسات آبرسانی، جرایم و اموالی که در اختیار این شرکت و اداره های تابعه است تلاش کنند.

لدنی نژاد با اشاره به برخی ساخت و سازهای غیرمجاز و غیرقانونی در تعدادی از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد و روستاهای اطراف آن از جمله بر روی خط انتقال آب آشامیدنی ۲۰ اینچ منطقه تنگ کناره بویراحمد، عنوان کرد: متولیان امر این موضوع مهم را به طور جدی پیگیری کنند.

وی ابراز داشت: پس از هماهنگی با دفتر امور حقوقی شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد و برخی دستگاه های اجرایی مرتبط استان نسبت به جلوگیری از اینگونه ساخت و سازهای غیرقانونی و خطرآفرین اقدام شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی