تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آوریل 2023 - 14:32
کد خبر : 24151

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش دنا خبر داد:

برگزاری جلسات هم اندیشی مدارس متوسطه دوم (پایه دوازدهم) بخش مرکزی شهرستان دنا

برگزاری جلسات هم اندیشی  مدارس متوسطه دوم (پایه دوازدهم) بخش مرکزی شهرستان دنا
ب جلسات هم اندیشی با موضوع، امتحانات شبه نهایی، نهایی و کنکور با حضور اولیاء دانش آموزان، دانش آموزان، مدیران و دبیران مدارس متوسطه دوم (پایه دوازدهم) بخش مرکزی شهرستان دنا برگزار شد

.به گزارش آفتاب دنا ، محمد قلی آذر نسب معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش دنا گفت، جلسه هم اندیشی اولیا دانش آموزان، دانش آموزان، مدیران و دبیران پایه دوازدهم مدارس متوسطه دوم بخش مرکزی شهرستان دنا، با موضوع امتحانات شبه نهایی، نهایی و کنکور در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را تشریح آزمون های نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم در امسال و تفاوت این آزمون ها با سنوات گذشته برشمرد و گفت با توجه به تأثیر مستقیم ۴۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور امسال این معاونت تلاش خواهد کرد، با هماهنگی مدیران مدارس متوسطه دوم در مدت باقیمانده، با تقویت نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آنها وضعیت آموزشی این گروه از دانش آموزان را ارتقا بخشد.

اوی در ادامه گفت، با توجه به اینکه در خرداد ماه امسال سوالات آزمون های نهایی مفهومی خواهد بود و از طرح سوالات پرتکرار در امتحانات نهایی امتناع خواهد شد، برگزاری آزمون های هماهنگ شبه نهایی را راهی برای آشنایی دانش‌آموزان با این گونه سوالات دانست.

در پایان جلسه حاضرین در جلسه به بیان نظرات خود، مشکلات و چالش های پیش رو پرداختند و با بیان سوالات خود پاسخ مناسب را دریافت کردند. لازم به ذکر است در مقطع مدارس متوسطه دوم پسرانه ۱۲۸ نفر و دخترانه ۱۱۳ نفر از اولیا دانش آموزان، دانش آموزان، مدیران و دبیران که در دو نوبت برگزار شد حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی