تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 آوریل 2023 - 1:03
کد خبر : 24140

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

آغاز ثبت سفارش کتب درسی سال تحصیلی  ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از ۲۷ فروردین/ توزیع کتاب‌ها از ۱۵شهریور

آغاز ثبت سفارش کتب درسی سال تحصیلی  ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از ۲۷ فروردین/ توزیع کتاب‌ها از ۱۵شهریور
آفتاب دنا : معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ازآغاز ثبت سفارش کتب درسی سال تحصیلی ۱۴۰3-۱۴۰2 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، ایمان سبحان نژاد  با اعلام این خبر گفت: شیوه نامه ثبت و سفارش توزیع کتب درسی در سال تحصیلی  ۱۴۰۳-۱۴۰۲  به شهرستانها ومناطق ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ثبت و سفارش کتب درسی از ۲۷ فروردین ماه آغاز و تا ۲۶ خردادماه ادامه دارد گفت:  مدیران مدارس موظف و مکلفند  با اطلاع رسانی به اولیاء و دانش آموزان  آنها را به صورت گروهی ثبت نام نمایند تا کتاب به موقع دست دانش آموزان برسد.

سبحان نژاد بیان کرد:  در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش‌آموزان به کتاب‌های درسی، نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استثنایی از طریق سامانه ثبت سفارش و توزیع کتب درسی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com انجام می‌شود.

وی افزود: مدیران مدارس  موظفند در بازه زمانی مشخص شده با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز به کافی نت‌ها پرهیز نمایند.

سبحان نزاد بیان کرد: ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می شود.

معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بهای کتب درسی را قیمت روی جلد کتابها عنوان کرد وگفت:  هر گونه اخذ وجه اضافی جهت کتب درسی دانش آموزان ممنوع و تخلف محسوب می شود و در صورت مشاهده و گزارش با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی