تاریخ انتشار : یکشنبه 1 ژانویه 2023 - 9:00
کد خبر : 23758

معاون پژوهش ،برنامه ریزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

ایجاد نمایندگی بیمه دانا در همه شهرستانها ومناطق برای خدمات رسانی بهتر به جامعه فرهنگیان ضروری است

ایجاد نمایندگی بیمه دانا در همه شهرستانها ومناطق برای خدمات رسانی بهتر به جامعه فرهنگیان ضروری است
آفتاب دنا : معاون پژوهش ،برنامه ریزی ومنابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد خواستار ایجاد نمایندگی بیمه دانا در همه شهرستانها ومناطق برای خدمات رسانی بهتر به جامعه فرهنگیان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، ایمان سبحان نژاد درجلسه هم اندیشی کارکنان‌ امور رفاهی و پشتیبانی  شهرستانها و مناطق  با حضور رئیس بیمه دانا در استان با گرامیداشت سالگرد شهید سردار سلیمانی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی الگویی نمونه در عرصه خدمت صادقانه ، مجاهدانه و شبانه روزی برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در جهان بود.

وی با اشاره به هماهنگی و همکاری بیمه دانا در استان کهگیلویه وبویراحمد با آموزش وپرورش استان گفت: پاسخگویی به موقع و در شان برای ارائه خدمات مناسب درمانی به فرهنگیان به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار اداره تعاون و بیمه دانا قرار بگیرد تا شاهد رضایت مندی فرهنگیان در این زمینه باشیم.

وی  توجه به مقوله سلامت فرهنگیان را مهم دانست و گفت: تلاش مقام عالی وزارت ارائه خدمات رفاهی ودرمانی مناسب به جامعه فرهنگیان در سطح کشور است.

رئیس بیمه دانا در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: در بیمه دانا دنبال رضایت مندی حداکثری هستیم و تاکنون ۸۷۱۶۱ معرفی نامه برای ارائه خدمات به فرهنگیان از زمان عقد قرار داد تا کنون صادر شده است .

حسن غریبی گفت: بیش از ۲۷ هزار بیمه شده فرهنگی در سطح استان داریم که تا کنون ۴۸۴۲۶ پرونده خسارت تشکیل شده وبر الغ بر ۲۸ میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است.

وی گفت: در سطح استان با ۳۱۹ مرکز درمانی از قبیل مطب ها ،درمانگاهها ، آزمایشگاهها ،داروخانه ها ،دندانپزشکی ها ،فیزوتراپی ها و مراکز تصویر برداری قرار داد منعقد شده است.

رئیس اداره تعاون وامور رفاهی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: یکی از اساسی ترین نیازها و دغدغه های فرهنگیان  توجه به مقوله درمان است که در این جلسه مشکلات فرهنگیان توسط کارشناسان  رفاهی شهرستانها و مناطق مطرح و خواستار پوشش حداکثری برای قرار داد بیمه دانا با مراکز درمانی ، داروخانه‌ها، آزمایشگاهها ، سونوگرافی ها و بیمارستان‌ها  شدند.

سینایی،  سیاست  اداره تعاون و رفاه اداره کل را عدالت در توزیع خدمات رفاهی برای فرهنگیان و خانواده های آنان  شد و گفت: پاسخگویی به موقع به مکاتبات و تلفن ها مورد تاکید جدی به کارشناسان تعاون و رفاه  شهرستانها و مناطق است.

در این جلسه ، رئیس اداه امور مالی وکارشناسان تعاون شهرستانها ومناطق  دیدگاهها و نظرات خویش را برای ارائه خدمات بهتر بیمه دانا به جامعه فرهنگیان بیان کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی