تاریخ انتشار : شنبه 31 دسامبر 2022 - 18:19
کد خبر : 23724

رئیس هسته گزینش آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

هسته گزینش از طلایه داران پالایش ورود  معلمان  مؤمن، انقلابی و متعهد به آموزش و پرورش است/تجلیل از ۱۷ نفر از پیشکسوتان گزینش آموزش وپرورش استان

هسته گزینش از طلایه داران پالایش ورود  معلمان  مؤمن، انقلابی و متعهد به آموزش و پرورش است/تجلیل از ۱۷ نفر از پیشکسوتان گزینش آموزش وپرورش استان
آفتاب دنا : رئیس هسته گزینش اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از بررسی 7 هزار پرونده در گزینش طی یکسال گذشته خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، علی فضلی در مراسم گرامیداشت آغاز هفته گزینش در آموزش وپرورش گفت: به مناسبت سالروز  صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل گزینش در۱۵ دیماه سال ۱۳۶۱،  هر ساله از ۱۰ الی ۱۶ دیماه به نام هفته گزینش نامگذاری شده است.

وی  ضمن تبریک هفته گزینش  به همه پیشکسوتان و همکاران اداری در حوزه گزینش گفت: هسته گزینش از طلایه داران پالایش ورود  معلمان  مؤمن، انقلابی و متعهد به آموزش و پرورش است.

رئیس هسته گزینش اداره کل آموزش وپرورش استان  با بیان اینکه آموزش وپرورش زیر بنا و محور توسعه کشور ومعلم نقطه ثقل نظام آموزشی است گفت: تلاش ما در گزینش براین است معلمانی باتقوا،مومن،متعهد،دلسوز،مسئولیت پذیر،شجاع و درتراز نظام مقدس جمهوری اسلامی جذب کنیم.

وی افزود: هسته گزینش نقش مهمی در نظام تعلیم و تربیت دارد و در اهمیت گزینش همین بس که بیش از ۱۰۰ آیه قرآن در مورد گزینش هست و اولین گزینشگر جهان هستی خداوند می باشد.

فضلی در ادامه به فعالیتهای هسته گزینش اشاره کرد وگفت: طی یکساله گذشته نزدیک به  7 هزار پرونده بررسی شده است و هم اکنون نیز۸۲۴ پرونده در دست بررسی است .

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸۰۶ نفر مصاحبه طی یکسال اخیر در هسته گزینش آموزش وپرورش استان انجام شده است افزود: ۵۰ هزار پرونده در بایگانی هسته گزینش آموزش وپرورش موجود می باشد.

رئیس هسته گزینش اداره کل آموزش وپرورش استان موضوعات مورد بررسی در هسته گزینش را بررسی داوطلبان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان،استخدام پیمانی ماده ۲۸، مدارس غیر دولتی، مشمولین روحانی وظیفه ،سربازمعلم ، تبدیل وضعیت از استخدام پیمانی به آزمایشی و رسمی  قطعی ،تبدیل وضعیت ایثارگران وفرزندان آنها از پیمانی به رسمی قطعی و تمدید قرار داد بیان کرد.

وی تعداد استعلام های انجام شده از مراجع ذیصلاح را  4800استعلام بیان کرد و گفت: طی سال گذشته ۳۹۰۰پرونده با تعداد ۱۱۲۰۰ منبع تحقیقات انجام شده است.

فضلی در پایان گفت: به استناد ماده ۲ قانون گزینش علاوه بر صلاحیت های علمی وتخصصی وجسمی وروانی صلاحیت های اعتقادی واخلاقی وسیاسی مورد بررسی قرار می گیرد.

در پایان این مراسم از ۱۷ نفر از پیشکسوتان گزینش آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی