تاریخ انتشار : شنبه 31 دسامبر 2022 - 18:04
کد خبر : 23715

معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

عمل گزینش در جذب معلمانی متعهد و معتقد به مبانی دینی وانقلابی بسیار تاثیر گذار است

عمل گزینش در جذب معلمانی متعهد و معتقد به مبانی دینی وانقلابی بسیار تاثیر گذار است
آفتاب دنا : معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: عمل گزینش در انتخاب و بکارگیری معلمانی متعهد و دلسوز برای تربیت دانش آموزان حیاتی ، سازنده وتاثیر گذار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، ایمان سبحان نژاد در مراسم گرامیداشت هفته گزینش در  جمع  پیشکسوتان گزینش و کارکنان آموزش وپرورش استان گفت: هدف از گزینش در آموزش وپرورش، ورود افرادی شایسته به آموزش وپرورش است تا بتوانیم آینده سازان کشورمان را به انها بسپاریم و الگوی کاملی برای انها باشند.

وی گفت: با وجودی که در دهه ۶۰   کشور درگیر جنگ، بحران های داخلی، مشکلات اقتصادی بود اما امام  راحلمان (ره)  در آن زمان توجه خاصی به  آموزش و پرورش  داشت و فرمان تشکیل گزینش را در ۱۵ دیماه ۶۱ در آموزش وپرورش صادر کرد تا نیروهای مومن و انقلابی جذب زیر بنایی تریت دستگاه تعلیم وتربیت کشور شود.

معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در پایان ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و شهادت سردار سلیمانی وتبریک هفته گزینش به همه گزینشگران و پیشکسوتان گزینش گفت: آینده نظام و کشور در دست آموزش و پرورش است و معلم با کار تخصصی و تربیتی نه تنها دانش آموز بلکه جامعه را تغییر می دهد که اهمیت کار گزینش در جذب معلمانی متعهد و دلسوز و معتقد به مبانی دینی وانقلاب بسیار تاثیر گذار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی