تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 دسامبر 2022 - 23:28
کد خبر : 23501

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

مراسم اولین سالگرد درگذشت  مرحوم سید حمدالله خواهش نیک برگزار شد/ زنده یاد خواهش نیک خالصانه خدمت کرد و دغدغه اش دغدغه مردم بود

مراسم اولین سالگرد درگذشت  مرحوم سید حمدالله خواهش نیک برگزار شد/ زنده یاد خواهش نیک خالصانه خدمت کرد و دغدغه اش دغدغه مردم بود
آفتاب دنا : مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مرحوم خواهش نیک با احساس مسولیت و تلاشهای خالصانه نام نیکی از خویش بر جای گذاشت که برای همیشه در دلها ماندگار خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، مراسم گرامیداشت یکمین سالروز درگذشت فرهنگی دلسوز و خبرنگار مردمی استان کهگیلویه وبویراحمد زنده یاد سید حمد الله خواهش نیک در آرامستان بازرنگ یاسوج  برگزار شد.

در این مراسم که در فضایی آکنده از اندوه و غم برگزار شد مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به ویژگیهای شخصیتی مرحوم خواهش نیک  اشاره کرد وگفت: زنده یاد خواهش نیک خالصانه خدمت کرد و دغدغه اش دغدغه مردم و به حال همنوعانش مفید بود.

   حسنعلی عزت خواه با بیان اینکه معلم به واسطه تلاشهایش در تربیت انسانها نمی میرد بلکه تکثیر می شود  گفت: خواهش نیک جلوه ای  از معلمان بسیجی و از مکتب شهید سلیمانی درس گرفته بود و در این راستا به مردم خدمت نمود.

وی  گفت: مرحوم خواهش نیک در دیار حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) دعای عاقبت به خیری برای خودش داشت و خدا هم این نعمت را به این عزیز سفر کرده اعطا کرد.

عزت خواه افزود: آموزش و پرورش استان با وجود  زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک معطر و خوشرنگ بود، همه از او درس می آموختند و سرفصل درسهایش متعدد، زیبا، شیرین و سازنده بود.

 گفتنی است: مرگ زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک، در حالی رقم خورد که برای پابوس امام مهربانی ها، حضرت رضا (ع) مشرف شده بود، گویی آنجا در گوش امام هشتم، آرزویش را زمزمه کرده بود که از بهشت زمینی به آسمان‌ها پرکشید.

اگرچه شاید خود خوشحال و شادمان باشد که در جوار امام علی ابن موسی الرضا (ع) جان به جان آفرین تسلیم کرد، اما غمی ماندگار در دل مردم کهگیلویه و بویراحمد ، خصوصا اهالی  فرهنگ و هنر و رسانه به جا گذاشت.

چهره متواضع، روحیه جهادی و دغدغه‌مندی فراوان برای مطالبه مشکلات مردم استان ، از او شخصیتی مورد احترام برای همگان ساخته بود.

حالا آنچه از زنده یاد حمدالله خواهش نیک در صندوقچه دل مردم به یادگار مانده، اخلاق نیک و نامی نیکو و بیش از ۲ هزار گزارش مردمی در صدا وسیمای استان بوده است.

زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک ، ۱۸ آذرماه سال ۱۴۰۰ ، در حین بازگشت از ماموریت در فرودگاه  شهید هاشمی نژاد مشهد ، بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و به سوی معبود شتافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی