تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 دسامبر 2022 - 0:16
کد خبر : 23487

با حضور فرماندار ، مسئولان آموزش وپرورش و مرکز بهداشت بویراحمد:

ارئه خدمات بهداشتی و درمانی به ۴۰۰ دانش آموز با نیازهای ویژه

ارئه خدمات بهداشتی و درمانی به ۴۰۰ دانش آموز با نیازهای ویژه
آفتاب دنا : رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه وبویراحمد از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۴۰۰ دانش آموز با نیازهای ویژه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و مرکز بهداشت شهید دامیده یاسوج ، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین اردوی جهادی معاینات پزشکی ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه در مراکز آموزشی شهر یاسوج برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: خدمات بهداشتی و درمانی به دانش آموزان با نیازهای ویژه در قالب طرح لبخند مهربانی ارائه شده است.

 حسین دولت دوست افزود: اردوی جهادی با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی و مرکز بهداشت شهید دامیده یاسوج با حضور فرماندار محترم بویراحمد انجام و خدماتی شامل انواع آزمایشات پزشکی معاینات پزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، دهان و دندان، مشاوره تغذیه و روان، اندازه گیری قد و وزن، آموزش های بهداشت فردی و … به دانش آموزان استثنایی ارائه شد.

 وی افزود: در این طرح دانش آموزان خانواده های کم برخوردار روستاها و مناطق تحت پوشش یاسوج از قبل توسط مدارس شناسایی و برای انجام معاینات دعوت و در صورت نیاز به خدمات تخصصی به سطوح بالاتر ارجاع می شوند.

رییس مرکز بهداشت شهید دامیده یاسوج نیز گفت: براساس هماهنگی بعمل آمده میان اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و مرکز بهداشت شهید دامیده و در قالب اردوهای جهادی معاینات پزشکی در تمام مدارس استثنایی شهر یاسوج انجام می شود

بهنام نیازی افزود: در این طرح جهادی مرکز بهداشت شهید دامیده با نیروهای پزشک، دندانپزشک و دستیار دندانپزشک، کارشناسان سلامت روان و تغذیه حضور دارند و در کنار معاینه و مشاوره، خدماتی همچون وارنیش فلوراید توسط دندانپزشک انجام می شود

وی گفت: همچنین شامپو پرمترین در اختیار دانش آموزان دارای بیماری پدیکلوز قرار می گیرد.

 گفتنی است: طرح جهادی معاینات دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر یاسوج با همکاری مرکز بهداشت و درمان شهید دامیده یاسوج و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراکز آموزشی با نیازهای ویژه لاله یک بوستان دانش نشاط و شبنم گلستان لاله دو تلاش و ابتکار اجرا شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی