تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دسامبر 2022 - 18:44
کد خبر : 23472

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

رویکرد وزارت آموزش و پرورش توجه به هنرستانها برای ترویج کار  و کارآفرینی  است/ دانشجو موذن انقلاب است

رویکرد وزارت آموزش و پرورش توجه به هنرستانها برای ترویج کار  و کارآفرینی  است/ دانشجو موذن انقلاب است
آفتاب دنا : مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: رویکرد وزارت آموزش و پرورش توجه به هنرستانها یرای ترویج کار و کارآفرینی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حسنعلی عزت‌خواه در کارگاه  توجیهی مدیران هنرستانهای فنی وحرفه ای و کاردانش شهرستان بویراحمد  گفت: تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای  بازار کار  از مهمترین  رسالت‌های هنرستانهاست .

وی با بیان اینکه  توسعه و تقویت هنرستانها در شرایط امروز یک ضرورت است خطاب به مدیران هنرستانها گفت:  روح تعهد ، توجه به ارزش‌های دینی و ملی و اخلاق حرفه ای را در دانش آموزان  زنده کنید .

عزت خواه افزود :  هنرجویان را با وقایع  روز آشنا و افراد خلاق و  موفق را معرفی کنید  تا الگویی مناسب برای دیگر هنرجویان باشد

وی تاکید کرد: هنرستانها را به سمت  تولیدی کردن سوق دهید و برای معرفی رشته های فنی و حرفه ای   تلاش مضاعفی  داشته باشید.

عزت خواه بر توجه به مقوله تربیت در هنرستانها  تاکید کرد و گفت: برای ایجاد انگیزه و امید در  هنرجویان و آموزش مهارتی به آنان‌  از همه  ظرفیتها  استفاده کنید.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تبریک ۱۶ آذرماه  روز دانشجو ، به  نقش موثر نهضت دانشجویی در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشجو موذن انقلاب است و باید جامعه را بیدار کند.

وی با تاکید بر تعبیر شهید بهشتی در خصوص دانشجویان، افزود:دانشجو موذن جامعه است و خواب و بیداری او باعث خواب و بیداری جامعه در شرایط زمانی مختلف می شود.

در این نشست که  مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان  ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد،   رئیس اداره  فنی وحرفه ای و معاونین آموزش متوسطه و پشتیبانی  آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد  حضور داشتند مدیران هنرستانها  مسائل و مشکلات خویش را مطرح  کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی