تاریخ انتشار : شنبه 12 نوامبر 2022 - 14:08
کد خبر : 23244

کسب رتبه برتر کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره سفیران سلامت کشور

کسب رتبه برتر کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره سفیران سلامت کشور

آفتاب دنا : رییس اداره سلامت و تندرستی اموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد کسب رتبه برتر کشوری در طرح سفیران سلامت خبر داد.به گزارش پایکاه خبری آفتاب دنا ، شهرام قشقایی گفت: سفیران سلامت به منظور تحقق اهداف ساحت تربیت بدنی و زیستی جهت حفظ و ارتقاء سلامت و رعایت بهداشت جسم و روح

آفتاب دنا : رییس اداره سلامت و تندرستی اموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد کسب رتبه برتر کشوری در طرح سفیران سلامت خبر داد.
به گزارش پایکاه خبری آفتاب دنا ، شهرام قشقایی گفت: سفیران سلامت به منظور تحقق اهداف ساحت تربیت بدنی و زیستی جهت حفظ و ارتقاء سلامت و رعایت بهداشت جسم و روح و روان دانش آموزان بر پایه آموزش همسال به همسال اجرا شد.
وی افزود: اگر دانش آموزان به صورت جدی اطلاعات و نکات بهداشتی را فرا گیرند، به خوبی می توانند از این نکات در زندگی روزمره استفاده کنند و با انتقال آن ها به دوستان، خانواده و جامعه از بروز حوادث، بیماری ها، اختلالات جسمی، روانی و معضلات اجتماعی جلوگیری کنند

رییس اداره سلامت و تندرستی اموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی هرساله با هدف آموزش خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی در بین دانش آموزان برگزار می شود.

وی گفت : در این طرح به ازای هر ده دانش آموز یک نفر بعنوان سفیر سلامت انتخاب می‌شود و به جهت ترغیب و تشویق سایر دانش آموزان بصورت چرخشی تا پایان طرح تقریبا اکثریت دانش آموزان سفیر سلامت آموزشگاه خواهند شد بگونه ای که در پایان طرح هر دانش آموز یک رسانه بهداشتی باشد .

قشقایی در پایان گفت : آیین افتتاحیه سفیران سلامت سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲_۱۴۰۱ هفته آینده با حضور مدیر کل آموزش و پرورش ، معاونت تربیت بدنی و سلامت و جمعی از مسئولین شهرستانی در آموزشگاه مصلی نژاد برگزار خواهد شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی