تاریخ انتشار : شنبه 5 نوامبر 2022 - 18:16
کد خبر : 23197

کشف مواد مخدر در محور گچساران- دیلم/قاچاقچیان در دام پلیس گرفتار شدند

کشف مواد مخدر در محور گچساران- دیلم/قاچاقچیان در دام پلیس گرفتار شدند

آفتاب دنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۹۵ کیلوگرم تریاک از ۲ دستگاه خودروی پژو پارس در محورگچساران- دیلم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا؛ سردار کیقباد مصطفایی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر


آفتاب دنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲۹۵ کیلوگرم تریاک از ۲ دستگاه خودروی پژو پارس در محورگچساران- دیلم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا؛ سردار کیقباد مصطفایی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور”گچساران- دیلم” ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

مصطفایی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۲۹۵ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آنها جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی