تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 نوامبر 2022 - 21:27
کد خبر : 23075

زنگ استکبارستیزی در مدارس کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد

زنگ استکبارستیزی در مدارس کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد

آفتاب دنا : نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دانش آموزان ودانشجویان با بصیرت دینی وانقلابی در روز ۱۳ آبان خشم خود از سلطه جویی استکبار جهانی به نمایش می‌گذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، به دلیل تعطیلی مدارس در روز ۱۳ آبان زنگ استکبار ستیزی روز دانش‌آموز در روز چهارشنبه ۱۱ آبان در مدارس کهگیلویه وبویراحمد نواخته شد.
آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه حادثه مهم و تاریخی است که هر کدام نقش مهمی در پیشبرد نهضت امام را داشته است.
وی با بیان اینکه در حکومتهای قاجار وپهلوی ملت ایران در دنیار تحقیر شده بودند گفت: نهضت امام برای مردم ایران شجاعت و شهامت را به همراه داشت و به نوعی تابوی استکبار را در جهان شکست و راهی برای استکبار ستیزی باز کرد.
آیت الله حسینی افزود: رویدادها ی ۱۳ آبان فرصت مناسبی برای انتقال واقعیت‌ها و آنچه در گذشته بوده به نسل جوان و امروزی است.
وی گفت: آشوب و فتنه افکنی راهکار دشمن برای توطئه علیه نظام اسلامی است که راه به جایی نخواهد برد و قطعا ملت بزرگ ایران راه شهدا را ادامه خواهند داد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین با تشریح رویدادهای یوم الله ۱۳ آبان گفت: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخی است که هر کدام در دوره وقوع تأثیرگذاری ویژه خود را در به ثمر رسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشته‌اند.
حسنعلی عزت خواه افزود: دانش آموزان و دانشجویان ما باید هوشیار و مراقب باشند که تحت تأثیر تبلیغات مسموم دشمنان بویژه در فضای مجازی قرار نگیرید.
عزت خواه افزود: آینده انقلاب، کشور و مملکت از آن شما دانش آموزان است و باید با تلاش و کوشش آینده روشنی برای کشور بسازید و با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را ناکام بگذارید.
در این مراسم دانش آموزان سرود سلام فرمانده را اجرا و زنگ استکبارستیزی یوم الله ۱۳ آبان نیز نواخته شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی