تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 جولای 2022 - 19:36
کد خبر : 22629

معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

نماز جمعه کانون  محبت وبرادری است که دل‌های انسانهای موحد را به یکدیگر پیوند می‌دهد

نماز جمعه کانون  محبت وبرادری است که دل‌های انسانهای موحد را به یکدیگر پیوند می‌دهد

آفتاب دنا : معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: نماز جمعه پشتوانه محکم  انقلاب در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان است که با حضور بانشاط و معنوی مردم زمینه ساز وحدت در جامعه اسلامی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، ایمان سبحان

آفتاب دنا : معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: نماز جمعه پشتوانه محکم  انقلاب در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان است که با حضور بانشاط و معنوی مردم زمینه ساز وحدت در جامعه اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، ایمان سبحان نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مدیریت آموزش وپرورش استان با اشاره به برگزاری نخستین نماز جمعه در کشور در روز پنجم مرداد ماه ۱۳۵۸ هجری شمسی گفت: نماز جمعه کانون  محبت وبرادری است که دل‌های انسانهای موحد را به یکدیگر پیوند می‌دهد.

وی افزود: نماز جمعه پایگاه رهبری و هدایت مردم است وائمه جمعه واسط بین مردم و حاکمیت بوده که مطالبات و خواسته های مردم را بیان و در رفع مشکلات ونارسایی های آنان تلاش می کنند.

معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  با بیان اینکه نماز جمعه برای گسترش تقوا و روح دینی در مردم و به دژ مستحکم انقلاب و نظام تبدیل شده است گفت: : نماز جمعه یکی از پایگاه های مهم وحدت و همدلی مسلمانان و تریبونی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

وی بیان کرد: اقامه نمازجمعه در سال‌های پس از انقلاب در واقع از نشانه‌های اقتدار و عظمت نظام مقدس اسلامی است و این اقتدار همواره باید حفظ شود.

سبحانی با بیان اینکه نماز جمعه به دژ مستحکم انقلاب و نظام تبدیل شده است، گفت: باید به کمیت و کیفیت کار توجه کرد و به دنبال جذب جوانان و تقویت برنامه های این پایگاه عظیم الهی باشیم.

وی، نماز جمعه را یکی از ثمره های انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل دانست وگفت:نماز جمعه کنگره بزرگ هفتگی مومنان و یکی از پایگاه‌های قوی و محکم برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی بوده که خداوند به مردم کشور ما عنایت کرده است.

معاون پژوهش .برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از شرکت دست جمعی فرهنگیان در اقصی نقاط استان در نماز جمعه این هفته به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه خبرداد وگفت: حضور گسترده و آگاهانه مردم در نماز جمعه مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی است  و باید این فریضه عبادی والهی همواره پرشور برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی