تاریخ انتشار : جمعه 14 نوامبر 2014 - 15:01
کد خبر : 2232

کیفیت‌بخشی اخبار رویکرد صداو سیمای کهگیلویه و بویراحمد است

کیفیت‌بخشی اخبار رویکرد صداو سیمای کهگیلویه و بویراحمد است

مدیرکل صداو سیمای کهگیلویه وبویراحمد گفت: کیفیت‌بخشی اخبار رویکرد صداو سیمای کهگیلویه و بویراحمد است.

13930126000665_PhotoA

به گزارش نسیم دنا ،یوسف افشار‌نیا عصر امروز در همایش خبرنگاران آزاد شهرستان‌های شهرستان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن فرمانداری دهدشت برگزار شده بود،اظهار کرد: خبرنگاران با حداقل امکانات تمام تلاش خود را برای پوشش ظرفیت شهرستان‌ها به کار می‌گیرند.

مدیرکل صداو سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسالت خبرنگاری مقدس است و دامنه تأثیر‌گذاری آن بسیار است و خبرنگاران آیینه انعکاس مشکلات و مسائل در نزد افکار عمومی هستند.

وی بابیان اینکه هرچه تعهد در کار خبرنگار بیشتر باشد رسالت خود را بهتر انجام می‌دهد،عنوان کرد: هویت خبرنگاران هویت دارای استقلال،شهامت و صداقت است.

افشارنیا بابیان اینکه خبرنگاران در معرض قضاوت و انتقاد هستند،تصریح کرد: یک خبرنگار متعهد باید از حب و بغض و نگاه یک طرفه به موضوع خودداری کند.

وی بااشاره به اینکه اصالت یک خبر برای خبرنگاران بسیار مهم است،بیان کرد: خبرنگار وقتی محبوب است که آیینه انعکاس‌دهنده مشکلات،خوشی‌ها و ناخوشی‌ها مردم و دولت باشد.

افشارنیا با اشاره به برنامه صدا و سیمای استان بر به روز‌رسانی شیوه‌های خبررسانی از ارسال اینترنتی تصاویر خبری و حذف چرخه ارسال نوار خبر داد وگفت: از ابتدای آذرماه دریافت اخبار و رویدادها فقط از طریق اینترنت انجام می‌شود و هیچ نواری از فیلم و تصاویر خبری پذیرفته نمی‌شود.

وی خواستار همکاری مسئولان شهرستانی در اجرای این طرح شد و اظهار کرد: با اجرای این طرح اخبار با سرعت و امنیت بیشتری به مراکز استان ارسال می‌گردند و در کیفیت اخبار بسیار تأثیرگذار است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی