تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 می 2022 - 1:00
کد خبر : 22299

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد/ عزت خواه: در بحث بیت المال امانتدار خوبی باشید / سبحان نژاد: توزیع عادلانه تجهیزات ، مدیریت منابع و شفاف سازی مالی از اولویتهای کاری است

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد/ عزت  خواه: در بحث بیت المال امانتدار خوبی باشید / سبحان نژاد: توزیع عادلانه  تجهیزات ، مدیریت منابع و شفاف سازی مالی از اولویتهای کاری است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب دنا ، آیین معارفه معاون  پژوهش  ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان، برخی از روسای  آموزش وپرورش ، جمعی از فرهنگیان و پیشکسوتان فرهنگی در یاسوج برگزار شد.

آفتاب دنا : معاون پژوهش  ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل ، برخی روسای شهرستانها ومناطق، جمعی از فرهنگیان وپیشکسوتان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب دنا ، آیین معارفه معاون  پژوهش  ، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان، برخی از روسای  آموزش وپرورش ، جمعی از فرهنگیان و پیشکسوتان فرهنگی در یاسوج برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این آیین از همکاران خود در اداره کل، شهرستان بویراحمد ،عشایر و استثنایی بابت اسکان مسافران نوروزی و همچنین اجرای برنامه های گرامیداشت هفته مقام معلم تقدیر کرد و گفت: از همه همکاران در سراسر استان و اولیا دانش آموزان که زمینه حضور دانش آموزان در مدارس را فراهم و اعتماد مردم به آموزش و پرورش را جلب کردند نیز سپاسگزارم.

حسنعلی عزت خواه در ادامه ضمن تقدیر از خدمات معاونین پیشین این اداره کل، به تغییر مدیریت ها در اداره کل آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: بر خلاف گذشته تغییر مدیریت ها را از معاونت های آموزشی و پرورشی شروع کردیم تا اهمیت این معاونت ها و نقش آنها در تربیت دانش آموزان را گوشزد کنیم.

وی با اشاره به اینکه در همه تغییر و تحول ها باید خداوند را در نظر بگیریم و در مناصب امانتدار باشیم گفت: بیت المال امانتی دیگر است و باید با تمام توان از این امانت حفاظت کرد تا خیانتی صورت نگیرد.

عزت خواه با اشاره به اینکه برخی وسایل آموزش و پرورش از جمله بخاری و کولر و دیگر تجهیزات در خانه مدیران است و دانش آموزان در سرما و گرما دچار سختی و تنگنا هستند افزود: اموال بیت المال باید به آموزش و پرورش برگردانده شود.

وی خطاب به معاون جدید توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در بحث بیت المال امانتدار خوبی باشید تا فردا مدیون خود و شهدا نباشیم.

آموزش و پرورش را در تراز جمهوری اسلامی و نیاز های روز جامعه رونق دهیم

معاون جدید  پژوهش،  برنامه ریزی  و توسعه منابع  اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد اگر حمایت مالی از آموزش و تربیت و سلامت صورت نگیرد و متکی بر شعارهای خود ساخته باشد به هیچ کجا نخواهیم رسید.

ایمان سبحان نژاد در آیین معارفه خویش گفت: نیازمند همراهی همه جانبه نیروی های آموزشی و جهادگران این عرصه هستیم تا بتوانیم آموزش و پرورش را در تراز جمهوری اسلامی و نیاز های روز جامعه رونق بدهیم .

وی افزود: ما برای تحقق اهداف آموزش و پرورش گرد هم آمده ایم و حوزه معاونت برنامه ریزی، توسعه و مدیریت منابع انسانی، پشتیبان آموزش و سلامت دانش آموزان است.

سبحان نژاد افزود : از کاشتن علم و اندیشه در باور انسان ها در قران به عنوان جلوه ای از قدرت بزرگ خداوند یاد شده است، خداوند همه‌ی اسرار حقیقت جهان را به انسان اموخت وخود را معلم می خواند .

وی به ارزش و منزلت معلم اشاره کرد و گفت: کار معلم که زنده کردن روح و دل انسام به علم دانش است برتر از زندگی بخشیدن به بدن مادی است و این خود رسالت سنگین ما معلمین را به وجه احسن نشان می دهد .

معاون پژوهش،برنامه ریزی ومنابع آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان بیان کرد: تحقق آرمان های انقلاب اسلامی که احیای تمدن عظیم اسلامی و کسب آمادگی برای برقراری عدالت و معنویت در جهان است در گروِه تربیت انسان های آزاده است.

وی گفت: کار در این وادی نیاز به تعامل ، همکاری ، روحیه جهادی ، بسیجی و تعامل سازنده و موثر دارد، ما نیازمند هم یاری همکاران عزیز در اداره کل آموزش و پرورش برای تحقق برنامه ها هستیم.

سبحانی نژاد اولین برنامه خود را در معاونت پشتیبانی توجه به مدیریت مالی و اصل تشریح در فرایند تعلیم و تربیت بیان کرد و افزود: دومین برنامه تبدیل تهدید ها به فرصت و پژوهش است تا انگیزه همکاران بیدار شود و با ایجاد بینش و پژوهش ، اساس تحول ایجاد خواهد شد .

وی تشکیل اتاق فکر و پرورش با مشارکت معلمان متفکر و اهل دانش را با رویکرد تشکیل انجمن علمی ، آموزشی ،تربیتی و پژوهشی از دیگر برنامه های خود بیان کرد.

سبحانی نژاد تحقق عدالت آموزشی در مدارس را مهم دانست و افزود: حلقه مفقوده آموزش و پرورش کنونی ، بحث پژوهش محوری است و اصل توجه به عدالت آموزشی ، تربیتی و پژوهشی، توزیع عادلانه منابع و تجهیزات و مدیریت منابع و شفاف سازی مالی با اولویت بخشی به آموزش ابتدایی در تخصیص منابع است .

وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ جغرافیایی و شرایط اقلیمی که دارد از بقیه استان ها متفاوت تر است و آنطور که باید ، در حوزه تجهیز منابع به آن پرداخته نشده است .

وی سند تحول بنیادین را مهم ترین سند تربیت دانست و بیان کرد: برنامه بعدی طرح نشاط و پویایی در مدارس و امنیت روانی دانش آموزان و معلمان است.

سبحانی نژاد افزود؛ با تشکیل کمیته فضای سبز و نشاط و تعالی در مدارس و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق می توانیم این فضای بی روح را از سطح و محیط مدارس دور کنیم .

سید ولی موسوی رئیس اداره کل روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین انتخاب آقای سبحانی نژاد به عنوان معاون جدید معاون  پژوهش  ، برنامه ریزی  و منابع انسانی این اداره کل را مصداق بیانیه گام دوم انقلاب و استفاده از ظرفیت جوانان و کادرسازی برای مدیریت های آینده عنوان کرد و گفت: امیدواریم با این انتصاب شاهد تحرک، شادابی و پویایی حوزه معاون  پژوهش برنامه ریزی و منابع  اداره کل آموزش و پرورش استان باشیم.

در این آیین ایمان سبحان نژاد به عنوان معاون جدید پژوهش،برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات زریر صالح پور سرپرست پیشین تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی