تاریخ انتشار : دوشنبه 2 می 2022 - 16:13
کد خبر : 22180

همزمان با سالروز شهادت عالم فرزانه استاد شهید مرتضی مطهری:

تجدید میثاق مدیرکل و جمعی از فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد با شهدا

تجدید میثاق مدیرکل و جمعی از فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد با شهدا

آفتاب دنا : همزمان با سالروز شهادت عالم فرزانه استاد شهید مرتضی مطهری و در نخستین روز از گرامیداشت هفته معلم گلزار مطهر شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد غبارروبی و عطرافشانی شد. به گزارش آفتاب دنا ،طی مراسمی که به همین منظور در نخسین روز از هفته معلم در شهر یاسوج برگزار شد ،مدیرکل آموزش

آفتاب دنا : همزمان با سالروز شهادت عالم فرزانه استاد شهید مرتضی مطهری و در نخستین روز از گرامیداشت هفته معلم گلزار مطهر شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش آفتاب دنا ،طی مراسمی که به همین منظور در نخسین روز از هفته معلم در شهر یاسوج برگزار شد ،مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه جمعی از فرهنگیان و کارکنان این اداره  گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج را غبارروبی و عطرافشانی  ئبا شهدا تجدید میثاق کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان  کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام از صدر تاکنون گفت:معلمان با الگو گرفتن از شهدای والامقام جلوه های زیبایی از ایثار،عشق،تعهد و وظیفه شناسی را به نمایش گذاشتند.

حسنعلی عزت‌ خواه گفت:خون شهیدان امروز مهمترین سند برای ایجاد تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

وی از شهید مطهری به عنوان اسوه ای کامل از تربیت اسلامی نام برد و افزود: معلمان ما با الگو قرار دادن شهید مطهری همواره توانستند فرزندان ایران اسلامی را با تاسی از خون شهدا، سخت کوش و انقلابی تربیت کنند بطوریکه امروز شاهد موفقیت های این عزیزان در عرصه های متفاوت علمی هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی