تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آوریل 2022 - 12:13
کد خبر : 21880

بازگشایی همه مدارس در کهگیلویه و بویراحمد

بازگشایی همه مدارس در کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: مدیرکل آموزش پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از بازگشایی همه مدارس به صورت حضوری خبرداد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، آئین بازگشایی حضوری مدارس کهگیلویه وبویراحمد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل آموزش وپرورش استان، فرماندار بویراحمد و مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در دبیرستان شاهد یاسوج برگزار شد.حسنعلی عزت خواه در

آفتاب دنا: مدیرکل آموزش پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از بازگشایی همه مدارس به صورت حضوری خبرداد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، آئین بازگشایی حضوری مدارس کهگیلویه وبویراحمد با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل آموزش وپرورش استان، فرماندار بویراحمد و مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در دبیرستان شاهد یاسوج برگزار شد.
حسنعلی عزت خواه در آئین صبحگاه دانش آموزان دبیرستان دخترانه متوسطه دوم شاهد یاسوج به بازگشایی حضوری مدارس استان در همه دوره های تحصیلی اشاره کرد و گفت: با تصویب ستاد ملی کرونا مبنی بر حضوری شدن مدارس و دانشگا‌ها از امروز۱۴ فروردین در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۹ هزار کلاس در بیش از۲۷۰۰ آموزشگاه مدرسه فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز کردند.
عزتخواه با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی در سال‌های گذشته به آموزش دانش آموزان لطمه جدی وارد شد افزود: امید است با حضوری شدن مدارس در تمام مقاطع تحصیلی افت و کمبود‌های آموزشی ناشی از کرونا جبران شود.
وی ادامه داد: به منظور ضدعفونی، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب مدارس واریز شده است.

مدیر کل آموزش پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در مدارس و کلاس‌های درس و استفاده دانش آموزان و فرهنگیان از ماسک خانواده‌ها نگران سلامت فرزندان خود نباشند چرا که دستورالعمل ها به صورت کامل رعایت می شود.
عزت خواه اضافه کرد: ۱۴۲ هزار دانش آموز از امروز به صورت حضوری ادامه تحصیل می‌دهند.
وی با اشاره به حضور مستمر کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در مدارس به منظور رعایت دستورالعملهای بهداشتی بیان کرد: در صورت مشاهده موارد خاصی از کرونا تصمیم گیری تمهیدات لازم پیش بینی شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: بعد از ۲ سال کرونایی با مصوبه ستاد ملی کرونا شاهد آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس هستیم که امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شور ونشاط با حضور دانش آموزان به مدرسه ها برگردد.

سید جواد هاشمی با بیان اینکه سلامت دانش آموزان به عنوان یک اصل باید مورد توجه قرار بگیرد گفت: مدیران مدارس و معلمان در زمان حضور دانش آموزان نهایت دقت را مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط دانش آموزان داشته باشند.

در پایان مراسم صبحگاهی با بدرقه مسؤلان دانش آموزان راهی کلاسهای درس شدند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی