تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مارس 2022 - 19:06
کد خبر : 21836

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان خبر داد:

اعزام ۱۳ گروه ارزیاب جهت بررسی عملکرد ادارت شهرستانها ومناطق در بازگشایی حضوری مدارس کهگیلویه وبویراحمد

اعزام ۱۳ گروه ارزیاب جهت بررسی عملکرد ادارت شهرستانها ومناطق در بازگشایی حضوری مدارس کهگیلویه وبویراحمد

آفتاب دنا: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد از نظارت و ارزیابی ادارات شهرستانها و مناطق در بازگشایی حضوری مدارس در ۱۴ فروردین خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،محمد جمالی آرند در جلسه بازگشایی حضوری مدارس کهگیلویه وبویراحمد بعد از تعطیلات نوروزی گفت: حضوری شدن مدارس مورد تاکید رئیس

آفتاب دنا: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد از نظارت و ارزیابی ادارات شهرستانها و مناطق در بازگشایی حضوری مدارس در ۱۴ فروردین خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،محمد جمالی آرند در جلسه بازگشایی حضوری مدارس کهگیلویه وبویراحمد بعد از تعطیلات نوروزی گفت: حضوری شدن مدارس مورد تاکید رئیس جمهور ومطالبه عمومی است که وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه ای جهت بازگشایی پرشور و بانشاط دانش آموزان در مدارس تمهیدات لازم را اندیشه است.

وی از اعزام ۱۳ گروه ارزیابی در روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه جهت ارزیابی فعالیتهای ادارات در زمینه بازگشایی حضوری مدارس خبر داد و گفت: حضور همه دانش آموزان از ۱۴ فروردین در مدارس الزامی است و همه عوامل اجرایی و معلمان آماده استقبال از دانش‌ اموزان هستند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت؛ در پایان گزارش ارزیابی کارشناسان اداره کل از شهرستانها و مناطق در شورای معاونین بررسی خواهد شد .

جمالی افزود: آموزش حضوری همه مدارس در تمام مقاطع تحصیلی از ۱۴ فروردین به شرایط قبل از کرونا بر می گردد و هیچ گونه استثنایی دیگر وجود نخواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی