تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 مارس 2022 - 20:48
کد خبر : 21817

کار اسکان مهمانان نوروزی به نحو شایسته ای در حال انجام است/ اسکان بیش از۱۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

کار اسکان مهمانان نوروزی به نحو شایسته ای در حال انجام است/ اسکان بیش از۱۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: موضوع اسکان مهمانان نوروزی در ایام نوروز در شهرستانها ومناطق به نحو مطلوب و شایسته در حال انجام است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،سید ولی موسوی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون، تعداد ده هزار و ۷۱۵

آفتاب دنا: رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: موضوع اسکان مهمانان نوروزی در ایام نوروز در شهرستانها ومناطق به نحو مطلوب و شایسته در حال انجام است.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،سید ولی موسوی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون، تعداد ده هزار و ۷۱۵ مسافر در مدارس این استان اسکان یافته اند.
وی، تعداد خانوارهای اسکان پیدا کرده را دو هزار و ۲۸۴ خانوار عنوان کرد وگفت: شهرستان بویراحمد با ۱۷۹۹ خانوار و جمعیت ۸۳۲۸ نفر و گچساران با ۲۹۶خانوار و ۱۴۵۴ مسافر بیشترین پذیرش اسکان مسافر در مدارس را داشته اند.
سید ولی موسوی افزود:امسال باتوجه به اینکه دو سال شرایط کرونایی مهمانان نوروزی نداشته ایم پیش بینی می شود که با حجم زیادی از مهمانان نوروزی مواجه شویم.
وی با اشاره به بازدید های مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون عمرانی استاندار ، فرمانداران و دیگر معاونین اداره کل و روسای آموزش وپرورش در شهرستانها ومناطق گفت: کار اسکان در استان کهگیلویه وبویراحمد با توجه به حجم مهمانان نوروزی ، به نحو عالی وشایسته در حال انجام است.
موسوی با بیان اینکه در استان کهگیلویه وبویراحمد به وضوح مشخص است که امادگی لازم برای پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی در مدارس وجود دارد گفت: با تلاش شبانه رورزی روسای آموزش وپرورش و اعضای ستاد اسکان از همه ظرفیت ها در شهرستانها و مناطق برای برای خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی استفاده خواهد شد.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از انسجام و مدیریت خوب آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در زمینه اسکان مهمانان نوروزی تشکر و قدردانی کرد وگفت: با توجه به حجم مسافر در این شهرستان خوشبختانه با تلاشهای بی وقفه و بازدیدهای مکرر از ستاد اسکان و مدارس شاهد رضایت مندی مسافران از خدمات ارائه شده هستیم.
وی افزود: در دوسال گذشته مدارس به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا مورد استفاده قرار نمی گرفت اما با مدیریت هوشمندانه عوامل ستاد اسکان نوروزی در سطح شهرستانها و مناطق با آمادگی لازم مدارس برای اسکان نوروزی هموطنان فراهم شد.
موسوی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیش از ۲۸۰ جاذبه گردشگری و ۲۲۵ بقعه متبرکه در نوروز هر سال پذیرای گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است خاطرنشان کرد:در ایام نوروز امسال، یک هزار ۴۹۱کلاس درس در ۱۹۴ آموزشگاه در ۱۲ شهرستان و منطقه آماده میزبانی از فرهنگیان شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی