تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 فوریه 2022 - 14:43
کد خبر : 21255

تکذیب مرگ دانش آموز یاسوجی بر اثر کرونا

تکذیب مرگ دانش آموز یاسوجی بر اثر کرونا

آفتاب دنا: رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با تکذیب مرگ دانش آموز یاسوجی بر اثر ویروس کرونا گفت: آمار دقیق از دانش آموزان شهرستان بویراحمد مبتلا به این ویروس را نداریم، اما بویراحمد با توجه به جمعیت دانش آموزی نسبت به سایر شهرستان‌ها آمار بهتری دارد. کوروش دلشاد، ظهر امروز (چهارشنبه ۴ اسفندماه) در

آفتاب دنا: رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با تکذیب مرگ دانش آموز یاسوجی بر اثر ویروس کرونا گفت: آمار دقیق از دانش آموزان شهرستان بویراحمد مبتلا به این ویروس را نداریم، اما بویراحمد با توجه به جمعیت دانش آموزی نسبت به سایر شهرستان‌ها آمار بهتری دارد.


کوروش دلشاد، ظهر امروز (چهارشنبه ۴ اسفندماه) در گفت و گو با آفتاب دنا اظهار داشت: سویه اُمیکرون در مدارس بیشتر است و دانش آموزان دستورالعمل‌های بهداشتی را به درستی رعایت نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه اولویت سلامت دانش آموزان است، گفت: در ستاد مبارزه با کرونا شهرستان مصوب شد که مدارس شهر یاسوج و حومه غیرحضوری برگزار شود.
دلشاد ادامه داد: مدارس متوسطه اول و دوم و همچنین هنرستان‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود که با تشخیص کمیته سلامت و شورای مدارس و با توجه به شیوع ویروس امیکرون غیرحضوری برگزار خواهد شد.
دلشاد با اشاره به اینکه شهرستان بویراحمد ۷۰ هزار دانش آموز دارد، بیان داشت: آمار دقیق از دانش آموزان شهرستان بویراحمد مبتلا به ویروس امیکرون را نداریم، اما بویراحمد با توجه به جمعیت دانش آموزی نسبت به سایر شهرستان‌ها آمار بهتری دارد که البته دانش آموزان به کمک اولیا و فرهنگیان آموزش و پرورش این شهرستان دستعورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی