تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 فوریه 2022 - 21:37
کد خبر : 21083

نمایش ۱۷ فیلم جشنواره فجر در سینما هنر یاسوج

نمایش ۱۷ فیلم جشنواره فجر در سینما هنر یاسوج

آفتاب دنا: امسال سینما هنر یاسوج میزبان نمایش ۱۷ فیلم جشنواره فجراست. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مدیر سینما هنر یاسوج گفت: امسال این سینما در مرکز کهگیلویه‌ و بویراحمد افتخار میزبانی و نمایش ۱۷ فیلم از فیلم‌های جشنواره فجر در چهلمین جشنواره را همزمان با سراسر کشور دارد.  اردشیر کیانی افزود: چهلمین جشنواره

آفتاب دنا: امسال سینما هنر یاسوج میزبان نمایش ۱۷ فیلم جشنواره فجراست.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، مدیر سینما هنر یاسوج گفت: امسال این سینما در مرکز کهگیلویه‌ و بویراحمد افتخار میزبانی و نمایش ۱۷ فیلم از فیلم‌های جشنواره فجر در چهلمین جشنواره را همزمان با سراسر کشور دارد.

 اردشیر کیانی افزود: چهلمین جشنواره فیلم فجر از جمعه ۱۵ بهمن‌ماه ساعت ۱۷ با فیلم «خائن کشی» مسعود کیمیایی در یاسوج آغاز می‌شود و تا جمعه ۲۲ بهمن‌ماه ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سینما هنر یاسوج این رویداد مهم هنری را برگزار می‌کند، اضافه کرد: امسال برگزاری این جشنواره با حضور ۱۷ فیلم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیر سینما هنر یاسوج با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، بیان کرد: جشنواره امسال متفاوت و جالب‌تر از سال‌های گذشته با حضور ۲ فیلم از هنرمندان هم‌استانی برگزار می‌شود. 

کیانی بیان کرد: محمد سلیمی‌راد با فیلم مستند «سرباز شماره صفر» و هادی محقق با فیلم «دِرب» حضور دارند که جذابیت بیشتری به این جشنواره می دهد.

 وی اضافه کرد: بخش ویژه جشنواره فیلم فجر از روز سه‌شنبه، ۱۹ بهمن‌ماه با فیلم مستند سرباز شماره صفرمحمد سلیمی‌راد شروع و با سه نمایش در روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه راس ساعت ۱۵ ادامه دارد.

 مدیر سینما هنر یاسوج با ابراز امیدواری از استقبال هنر دوستان از چهلمین جشنواره فیلم فجر سینما هنر، فیلم‌هایی که در جشنواره امسال حضور دارند را شامل خائن کشی، ملاقات خصوصی، مرد بازنده، بدون قرار قبلی، شب طلایی، شادروان، شهرک، دسته دختران، دِرب، هناس، بیرو، موقعیت مهدی، برف آخر، علفزار و ضد برشمرد.

 کیانی، ضمن اشاره به خرید بلیط از طریق سامانه سمفا و دیگر شرکت‌هایی که در پیج اینستاگرام سینما هنر اعلام می‌شود، تاکید کرد: چون تعداد زیاد و شباهت اسمی سینما هنر در کشور وجود دارد، علاقه‌مندان هنگام خرید بلیط حتما گزینه «سینما هنر یاسوج» را انتخاب کنند. 

وی عنوان کرد: این حرکت زیبا و ارزشمند توسط معاونت سینمایی و هنری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی تدارک دیده شده است و با حمایت و کمک سینما هنر برگزار می‌شود. 

کیانی ضمن قدردانی از همه کسانی که در این راه سینما هنر را یاری کرده‌اند، گفت: از همه عزیزان دعوت می‌شود تمام اخبار مربوط به جشنواره را در پیج سینما هنر یاسوج دنبال کنند. 

سینما هنر یاسوج در میدان معلم، مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد استان واقع شده و پیج این سینما cinemahonar_yasuj است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی