تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اکتبر 2021 - 18:54
کد خبر : 20372

ظرفیت فضای مجازی برای گسترش فرهنگ بهداشت فرآورده های دامی به کارگیری شود

ظرفیت فضای مجازی برای گسترش فرهنگ بهداشت فرآورده های دامی به کارگیری شود

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها جهت گسترش فرهنگ بهداشت فرآورده های دامی تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید علی احمد زاده امروز و به مناسبت ۱۴ مهرماه روز ملی دامپزشکی با کارکنان این اداره کل در مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها جهت گسترش فرهنگ بهداشت فرآورده های دامی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سید علی احمد زاده امروز و به مناسبت ۱۴ مهرماه روز ملی دامپزشکی با کارکنان این اداره کل در مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین از بخش های مختلف اداری و آزمایشگاهی این اداره کل به صورت میدانی بازدید کرد.

استاندار در حاشیه این بازدید و دیدار ضمن تبریک روز ملی دامپزشکی به فعالان این عرصه، اظهار داشت: نقش دامپزشکی در امنیت غذایی مردم نقشی بی بدیل است.

وی با تاکید بر اینکه قدردان زحمات فعالان این عرصه چه در بخش دولتی و چه بخش خصوصی هستیم، بیان کرد: حضور دامپزشکان در کشتارگاه ها تضمین کننده سلامت افراد جامعه است.

احمد زاده با تاکید بر اینکه دامپزشکی خط مقدم پیشگیری از مخاطرات سلامت عمومی است، عنوان کرد: در کنار کادر پزشکی باید تلاشگران این عرصه نیز دیده شوند.

وی، تصریح کرد: حضور امروز ما در این مکان نشان دهنده اهمیت کار دامپزشکان است.

نماینده عالی دولت در استان، اظهار داشت: در این مجموعه به هر میزان که همکاری، نظارت و دقت و فعالیت ها بیشتر شود زمینه ارتقای جایگاه سلامت مردم و جامعه بیشتر مهیا می شود.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های دامپزشکان در کنترل، پیش بینی و پیشگیری بسیاری از بیماری های مشترک بین انسان و دام نقش مهمی ایفا می کند، گفت: انتظار می رود مسئولان مربوطه نسبت به مناطق روستایی در این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

احمدزاده با بیان اینکه مقابله با کشتارغیرمجاز دام به فرهنگ سازی نیاز دارد، عنوان کرد: باید از ظرفیت مدارس و رسانه ها به ویژه صدا و سیما برای نهادینه کردن فرهنگ خرید گوشت از مراکز مجاز استفاده کنیم.

استاندار همچنین در خصوص پیگیری مشکلات این حوزه، بیان کرد: در آینده نشستی با رئیس سازمان دامپزشکی و وزیر جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات خواهیم داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش، تصریح کرد: معیار موفقیت از دیدگاه ما انجام کاری برای مردم بدون وابستگی شخصی و جناحی است و عملکرد جهادی دستگاه ها و افراد قابل تقدیر است.

عبدالله بهمنش مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان حاضر در این مجموعه همگی اذعان داشتند که برای نخستین بار در استان است که استانداری آن هم در ۱۴ مهرماه در این اداره کل حضور می یابد و از نزدیک مسائل و مشکلات این مجموعه را بررسی می کند.

گفتنی است استاندار در حاشیه این بازدید چند ساعته پای درد و دل یکی از مراجعه کنندگان و یک جانباز ویلچرنشین دوران هشت سال دفاع مقدس قرار گرفت و به قید فوریت دستورات لازم برای حل مشکل این دو نفر را صادر کرد‌.

در پایان نیز از سوی تلاشگران این عرصه یک جلد قرآن کریم و تندیسی به استاندار اهدا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی