تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 سپتامبر 2021 - 22:17
کد خبر : 19982

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری/ کهگیلویه و بویراحمد سومین استان کشور به لحاظ کاهش نرخ بیکاری است

جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری/ کهگیلویه و بویراحمد سومین استان کشور به لحاظ کاهش نرخ بیکاری است

آفتاب دنا: معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر امروز به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. طی مراسمی از ۵ تعاونی برتر از جمله

آفتاب دنا: معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر امروز به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

طی مراسمی از ۵ تعاونی برتر از جمله تعاونی تولید سولفات چرام که توانست تعاون برتر کشور شود تقدیر شد

سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست قرار گرفتن تعاونی از محرومترین نقطه کشور یعنی شهرستان چرام در میان تعاونی‌های برتر کشور را موجب افتخار دانست.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از بانک توسعه تعاون در حمایت از تعاونی تولید سولفات چرام گفت: بالاترین میزان تسهیلات روستایی و عشایری به مبلغ ۹۰ میلیارد ریال توسط بانک به این تعاونی پرداخت شد و امروزه تعاونی محصولی تولید کرده که در کشور برند و نمونه است.

وی در خصوص نرخ بیکاری استان افزود: نرخ بیکاری استان در سال ۹۷، ۱۳.۳ بوده که این آمار در پایان ۹۹ به ۱۰.۹ درصد رسیده است و سومین استان کشور به لحاظ کاهش نرخ بیکاری هستیم.

این مسئول از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری خبر داد و یادآور شد: تعهد اشتغال سال ۹۹ استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری، اقتصادی، خدماتی، نهادهای حمایتی و سایر نهادها از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد برکت و بنیاد علوی ۱۷ هزار و ۱۷۴ نفر بود.

صمیمی‌دوست بیان کرد: خوشبختانه میزان اشتغال ایجاد شده استان از مرز ۱۷ هزار و ۱۷۴ نفر گذشت و برای ۲۱ هزار و ۸۵۲ شغل ایجاد شد که افتخار بزرگی برای استان است.

وی در پایان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه اقتصادی استان با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: امید می‌رود شاهد پیشرفت و توسعه استان در همه زمینه‌ها باشیم.

در پایان این جشنواره از ۵ تعاونی برتر استان از جمله تعاونی ۵۲۷ تولید سولفات از شهرستان چرام که تعاونی برتر کشور شد با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی