تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 سپتامبر 2021 - 0:29
کد خبر : 19964

۶ هزار و ۴۰۰ پک بهداشتی بین کودکان کم بضاعت استان توزیع می شود

۶ هزار و ۴۰۰ پک بهداشتی بین کودکان کم بضاعت استان توزیع می شود

آفتاب دنا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۶ هزار و ۴۰۰ پک بهداشتی ویژه کودکان کم بضاعت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، نادیا صداقت، اظهار داشت: این پک های بهداشتی شامل پودر رختشویی، مایع دستشویی، ماسک، پد بهداشتی و… است. وی، عنوان کرد: این پک ها

آفتاب دنا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۶ هزار و ۴۰۰ پک بهداشتی ویژه کودکان کم بضاعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، نادیا صداقت، اظهار داشت: این پک های بهداشتی شامل پودر رختشویی، مایع دستشویی، ماسک، پد بهداشتی و… است.

وی، عنوان کرد: این پک ها از سوی دفتر امور زنان و خانواده وزیر کشور دولت دوازدهم تامین شده بود و طی هفته جاری و ‌آینده در بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

وی از تلاش های دکتر فریبا نظری مشاور وزیر کشور دولت دوازدهم در این زمینه تقدیر کرد و افزود: از بهمن ماه گذشته و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده بیشتر از اقلام بهداشتی، این طرح پیگیری شد که نهایتا هفته گذشته اولین محموله این اقلام وارد استان شد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، بیان کرد: از طریق ۵۸ سازمان مردم نهاد، کار توزیع این پک ها در کلیه شهرستان های استان و‌ با هماهنگی و نظارت فرمانداری های تابعه در حال انجام است که پس از پایان کار، گزارش نهایی طرح به وزارت کشور ارسال می شود‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی