تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 سپتامبر 2021 - 19:08
کد خبر : 19874

افتخاری بزرگ در ورزش کهگیلویه وبویراحمد / پیروج نایب قهرمان پارالمپیک توکیو شد

افتخاری بزرگ در ورزش کهگیلویه وبویراحمد / پیروج نایب قهرمان پارالمپیک توکیو شد

آفتاب دنا: حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام دوم و مدال نقره علی پیروج در ماده پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان

آفتاب دنا: حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام دوم و مدال نقره علی پیروج در ماده پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از کسب مقام دوم و مدال نقره علی پیروج در ماده پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو خبر داد.

آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر گفت :علی پیروج ورزشکار ملی پوش کشورمان و استان در ماده پرتاب نیزه کلاس f13 پارالمپیک توکیو مدال نقره را برای کشورمان و استان کسب کرد .

حاتمی افزود:درنهمین روز رقابتهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و در ماده پرتاب نیزه که عصر امروز پنج شنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار شد ،علی پیروج ورزشکار عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان بعد از ورزشکاری از کشورانگلستان با پرتابی به طول ۶۴متر و ۳۰ سانتیمتر به مقام دوم و مدال نقره دست یافت.

مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزش استان و خانواده این قهرمان ملی پوش تصریح کرد :پیروج در پرتاب اول با ۶۰ متر و ۱۶ ؛در پرتاب دوم با ۶۰ متر و ۴۶ ،در پرتاب سوم با پرتابی به طول ۵۵متر و ۶۸ ،؛در پرتابی چهارم با پرتابی به طول ۵۹متر و ۱۴ ،در پرتاب پنجم با طول ۶۳متر و ۴۱ و در پرتاب ششم با ۶۴متر و ۳۰ سانتیمتر به مقام دوم و مدال نقره باارزش پرتاب نیزه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دست یافت .

پرتاب گر اسپانیایی مقام سوم را کسب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی