تاریخ انتشار : دوشنبه 23 آگوست 2021 - 8:04
کد خبر : 19722

پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز پزشک

آفتاب دنا:استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن یکم شهریور ماه ،سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک را به مدافعان سلامت تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،متن پیام تبریک حسین کلانتری بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم فرارسیدن یکم شهریورماه سالروز ولادت حکیم فرزانه و طبیب حاذق ایرانی جهان اسلام، شیخ‌الرئیس

آفتاب دنا:استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرارسیدن یکم شهریور ماه ،سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک را به مدافعان سلامت تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،متن پیام تبریک حسین کلانتری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن یکم شهریورماه سالروز ولادت حکیم فرزانه و طبیب حاذق ایرانی جهان اسلام، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک گرامی باد .
تسکین آلامام جان و جسم و کاستن از رنج بیمار از عنایات الهی است که بر دستان توانمند پزشک آشکار و هویدا می گردد و به همین خاطر در پیشینه فرهنگی و باور اجتماعی مردم ، دانش فاخرطب وحرفه ی پزشکی تجلیگاه « هو الشافی » است.
خدمات پزشکان در راستای حفظ جان و سلامت انسان ها در هر زمانی ارزشمند و قابل تقدیر است اما آنچه در حافظه تاریخی مردم ماندگار و جاودان است مجاهدت‌های خالصانه سپیدپوشان کادر درمان دردوران تاخت و تاز ویروس کروناست، که با فداکاری و ایثار، فصلی درخشان و بی بدیل در صحیفه تابناک دانش و حرفه پزشکی ترسیم نمود.
شاهدان و شهیدان عرصه سلامت با فداکاری جان خویش در راه سلامت مردم یاد و خاطر رزمندگان را در میدان نبرد زنده کردند.
اینجانب بر خود لازم می‌دانم این روز بزرگ را به ‌تمامی پزشکان حاذق و فرزانه و جامعه پزشکی ایران اسلامی به‌ ویژه پزشکان تلاشگر استان، تبریک عرض نموده وعلیرغم قصور قلم و بیان از خدمات دلسوزانه و تلاش مجاهدانه آنها تشکر و قدردانی نمایم .

حسین کلانتری
استاندار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی