تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آگوست 2021 - 10:40
کد خبر : 19675

پخش تولیدات مُحرمی هنرمندان استان در رسانه ملی+فیلم

پخش تولیدات مُحرمی هنرمندان استان در رسانه ملی+فیلم

آفتاب دنا: دو اثر هنرمندان بسیجی استان با موضوع ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) در حال پخش از شبکه های رسانه ملی است. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،سید احمد توسلی نیا، مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز در گفت و گو با رسانه ها گفت: این مرکز در

آفتاب دنا: دو اثر هنرمندان بسیجی استان با موضوع ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) در حال پخش از شبکه های رسانه ملی است.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،سید احمد توسلی نیا، مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه وبویراحمد صبح امروز در گفت و گو با رسانه ها گفت: این مرکز در راستای حفظ شعائر حسینی و ترویج فرهنگ حسینی اقدام به تولید و انتشار دو اثر فاخر در قالب نماهنگ سرود و کمیک موشن نموده که تاکنون از طریق شبکه های دو سیما ، شبکه امید و شبکه استانی دنا در ایام محرم الحرام پخش شده است.

این مدیر با اشاره به این که کیفیت این دو اثرِ تولیدی باعث شده که مجوز نمایش تلویزیونی از رسانه ملی را دریافت کند گفت: هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد بسیار توانمند بوده و در صورت توجه مسئولین شاهد درخشش بیش از پیش آنان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروز در شرایط کرونایی که امکان برگزاری مراسمات گسترده عزاداری به شکل قبل وجود ندارد، باید در فضای مجازی و رسانه ها حق مطلب را ادا کنیم.

توسلی نیا با اشاره به اینکه این ۲ اثر هنری حاصل چهل روز کار مداوم تیمی است، افزود: موشن کمیک (گوهر سرخ) با موضوع شهادت حضرت علی اصغر خردسال ترین شهید کربلا تولید شده که تهیه کننده آن را مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه وبویراحمد انجام داده و کارگردانی توسط سید ابوالفضل افشین، تصویرسازی امید سلامی و آهنگسازی و تنظیم این اثر را نیز رضا سلیمانی فر انجام داده است.

توسلی گفت: نماهنگ سرود (بهای عاشقی) نیز به تهیه کنندگی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه وبویراحمد با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح و با اجرای گروه منتخب استانی فاطر(متشکل از گروه های سرود غدیر چرام،بچه های بهشت کهگیلویه و بچه های بهشت بویراحمد) بوده است.
وی ادامه داد : شعر این کار از سید صالح زینی پور و حمید آذرگون بوده است.
وی گفت: این اثر با کارگردانی مجتبی سلیمانی فر، آهنگسازی و تنظیم رضا سلیمانی فر و مشاور هنری و مربی فنی پیمان جمشیدی با محوریت ماه محرم الحرام به تولید رسیده است.

وی تصریح کرد: ما پس از تولیدمحتوا باید درصدد انتشار گسترده آن در عرصه های مختلف باشیم، زیرا تولید محتوا بدون انتشار و انعکاس، بهره ای به جامعه نمی رساند.

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از همکاری سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح، معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح و تمامی قسمت های تابعه این دو رده در شهرستانهای چرام، دهدشت و بویراحمد، با اعلام آمادگی برای تقویت فعالیت های هم افزا با سایر نهادها و مجموعه های فرهنگی، تاکید کرد: امروز رقبای ما کسانی هستند که از هر عرصه ای علیه دین استفاده می­کنند، ازاین رو ما نیز به عنوان  عضوی از حوزه فرهنگی جبهه انقلاب باید با فاخر سازی تولیدات و انعکاس شایسته آن ها در مقابله با دشمن گام برداریم.

توسلی نیا با تاکید بر توسعه کمی و کیفی تولیدات رسانه ای و چند رسانه ای از سوی  مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج امکان دسترسی آسان به محتوای مطلوب و فاخر را جز وظایف مجموعه هاو سازمان های اطلاع رسانی دانست و خواستار ارتباط قوی تر مجموعه ها وسازمان های اطلاع رسانی در این خصوص شد .

توسلی در پایان با اشاره به نقش مؤثر و ارزشمند صدا وسیما در ارتقاء سواد و سلامت هموطنان واستفاده مناسب از ظرفیت های بی کران رسانه ملی که با افزایش اعتماد عمومی ، زمینه های لازم برای تحکیم امنیت فراگیر و تسریع در دستیابی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورده افزود: از بسیج صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد که نقش به سزایی در خصوص پخش آثار فرهنگی فاخر از شبکه استانی دنا دارد تقدیر و تشکر می کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی