تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 10:23
کد خبر : 19629

آغاز مسابقه خاطره نویسی ویژه خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد

آغاز مسابقه خاطره نویسی ویژه خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا: مسابقه خاطره نویسی خبرنگاران و فعالین رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده های محترم آن ها از امروز آغاز می شود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سروان پاسدار فخرالدین رضایی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: به منظور پاسداشت زحماتی که خبرنگاران و فعالین عزیز رسانه

آفتاب دنا: مسابقه خاطره نویسی خبرنگاران و فعالین رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده های محترم آن ها از امروز آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، سروان پاسدار فخرالدین رضایی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: به منظور پاسداشت زحماتی که خبرنگاران و فعالین عزیز رسانه ای استان متحمل شده و  برای اطلاع رسانی در ایام، مناسبت ها و رویدادهای مختلف در حال تلاش و کوشش هستند مسابقه خاطره نویسی را در خصوص تجربه های تلخ و شیرین آن ها از کار خبرنگاری اجرا کرده ایم.

وی افزود: خانواده محترم این خبرنگاران هم به دلیل شغل خاص همسر، پدر و یا فرزندانشان دارای خاطرات و تجربیات مختلف تلخ و شیرینی هستند که به دلیل احترام و بزرگداشت خانواده های این عزیزان نیز، بخشی از مسابقه به خاطرات خانواده های خبرنگاران اختصاص دارد.

رضایی با بیان این که بسیاری از خبرنگاران داری مشکلات مختلفی در شغل خود هستند گفت: متاسفانه مسئولان آن گونه که شایسته خبرنگاران باشد به مشکلات شغلی، اقتصادی و درمانی آن ها توجه نکرده اند و امید است با توجه به حساسیت و اهمیت شغل خبرنگاران و فعالان رسانه ای، این توجه دوچندان شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که خبرنگاران استان در طول سال به دلیل حضور در حوادث و رویدادهای مختلف و یا با تولید و انتشار اخبار گوناگون دارای خاطرات ارزشمندی هستند، افزود: به همین دلیل مسابقه خاطره نویسی خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد را با موضوعان مختلفی پیش بینی کرده ایم که اصحاب رسانه استان و خانواده های محترم آن ها می توانند تا پایان مرداد، خاطرات خود را به صورت متن یا کلیپ به شماره ۰۹۱۷۰۲۳۷۲۴۲ در فضای مجازی ارسال نمایند.

به گفته رضایی موضوعات مسابقه شامل عناوین زیر است و در پایان مسابقه از صاحبان بهترین آثار تقدیر می گردد:
-لحظات تلخ و شیرین خبرنگاری و کار رسانه ای
-سبک زندگی اصحاب رسانه
-زندگی با اصحاب رسانه
-تولید اخبار اثربخش و افتخارآمیز

-جنگ نرم در رسانه و فضای مجازی
-امیدآفرینی و اقدامات خیرخواهانه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی