تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 آگوست 2021 - 22:49
کد خبر : 19578

کلنگ‌ هنرستان و خوابگاه شبانه‌روزی سی‌سخت با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به زمین زده شد

کلنگ‌ هنرستان و خوابگاه شبانه‌روزی سی‌سخت با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به زمین زده شد

آفتاب دنا: با حضور رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور و مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرارکلنگ هنرستان و خوابگاه شبانه‌روزی سی‌سخت با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به زمین زده شد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی هنرستان شبانه‌روزی  نرجس شهر و خوابگاه شبانه‌روزی سی‌سخت  با حضور رئیس سازمان نوسازی

آفتاب دنا: با حضور رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور و مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرارکلنگ هنرستان و خوابگاه شبانه‌روزی سی‌سخت با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی هنرستان شبانه‌روزی  نرجس شهر و خوابگاه شبانه‌روزی سی‌سخت  با حضور رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور  و مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار برگزار شد.

این هنرستان و خوابگاه شبانه‌روزی دخترانه  که بر اثر زلزله سی سخت  دچار آسیب شده بود با مشارکت جامعه  نیکوکاری ابرار وابسته به اتاق بازرگانی  و کارفرمای اداره کل نوسازی مدارس استان‌های خوزستان و کهگیلویه وبویراحمد  اجرا می‌شود.

مهرالله رخشانی‌مهر  معاون عمرانی  وزیر  و رئیس سازمان نوسازی،  توسعه و تجهیز مدارس کشور  در آیین کلنگ زنی این دو پروژه گفت: براثر زلزله سال گذشته سی‌سخت ۲۶ مدرسه نیاز به  تعمیرات اساسی بود  که با سرعت خوبی در حال انجام است و تا اول مهرماه تعمیرات آنها  به پایان خواهد رسید.

وی گفت : ۸ فضا  شامل  ۵فضای آموزشی  و ۳ فضای  خوابگاهی نیازمند تخریب و بازسازی است که خوشبختانه  با همکاری استان‌های معین  خوزستان فارس و آذربایجان  شرقی و مجمع خیرین مدرسه‌ساز عملیات  اجرایی  آنها  شروع و پیش‌بینی می شود تا مهر ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: ۴ مجموعه‌  آموزشی  نیاز به مقاوم سازی  دارند که ۳ فضای  آن  در حال انجام است و یک فضای  دیگر در هفته های آتی  عملیات  مقاوم سازی  آن شروع  خواهد شد.
 

در ادامه جبار کیانی‌پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتاق بازرگانی از کارهای به سمت کارهای اجتماعی خصوصا مدرسه‌سازی روی آورده است.

وی بیان کرد: اتاق بازرگانی در طی چند سال اخیر سهم ارزشمندی برای کمک به نوسازی مدارس انجام داده است. برای این دو پروژه مبلغ ۲۱ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که ۳۰ درصد این مبلغ توسط مجمع خیرین استان تامین می‌شود.

این مسئول بیان کرد: طی ۱۴ ماهی که عهده‌دار مسئولیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز شدیم ۲۲ میلیارد منابع برای ۲۴ پروژه اختصاص یافته و ۱۵۰ کلاس درس تقدیم به فرزندان ایران زمین شده است.

وی بیان کرد: برای بازسازی مدارس سی‌سخت ۵۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.اعتبارات نوسازی مدارس سی‌سخت همه از طریق مجمع خیرین مدرسه‌ساز تامین شده و تاکنون ۱۱ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها تامین شده است.

پیروز کرمی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تا مهرماه  ۱۱۰ کلاس درس در سطح استان تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی