تاریخ انتشار : جمعه 25 ژوئن 2021 - 4:08
کد خبر : 19210

تمامی پروژه های سفر رئیس قوه قضائیه به کهگیلویه و بویراحمد تامین اعتبار شد

تمامی پروژه های سفر رئیس قوه قضائیه به کهگیلویه و بویراحمد تامین اعتبار شد

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه پروژه‌ هایی برای اجرا در شهرستان‌ های استان مصوب شد که بخشی از اعتبارات آن استانی و بخشی هم از سوی قوه قضاییه تامین می شود. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،نشست بررسی و پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه پروژه‌ هایی برای اجرا در شهرستان‌ های استان مصوب شد که بخشی از اعتبارات آن استانی و بخشی هم از سوی قوه قضاییه تامین می شود.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا ،نشست بررسی و پیگیری مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان، جمعی از اعضای شورای قضایی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ابتدا در خصوص وضعیت مراجعه مردم به مراجع قضایی از جمله دادگاه ها اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار می رود بیشتر خدمات قضایی به صورت الکترونیکی انجام شود تا از مراجعه حضوری مردم و شیوع کرونا جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه ازدحام مردم در تاریخ دعوت به دادگاه های ما در این روزها باتوجه به شیوع بیماری کرونا نگران کننده است، گفت: حفظ سلامت زندانیان و نیروهایی که به آنها خدمات ارایه می دهند ضروری است چرا که سرعت شیوع یک بیماری در زندان بیشتر از سایر مکان ها است.

کلانتری، تاکید کرد: غنی سازی اوقات فراغت، کارآفرینی و سلامت زندانیان جزو اولویت های ما است.

وی، عنوان کرد: امید است با همدلی بتوانیم یک گام بیشتری به جلو برداریم و در راستای خدمات رسانی و تامین نظم و امنیت استان اقدام کنیم.

کلانتری بر حفظ کرامت انسانی شهروندان و تکریم ارباب رجوع در مراجع قضایی استان تاکید کرد و گفت: هدف همه ما کسب رضایتمندی مردم است.

وی، خاطرنشان کرد: همه پروژه های سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به استان مصوب و تامین اعتبار شد.

کلانتری، بیان کرد: این پروژه ها ظرف یک تا ۳ سال آینده به بهره برداری می رسند.

وی رفع مشکلات دستگاه های تابعه دادگستری از جمله تعمیر و تجهیز زندان های استان، اداره کل ثبت اسناد و املاک، تعمیر و تجهیز پزشکی قانونی، احداث ۲ سالن تشریح پزشکی قانونی در شهرستان های بهمئی و دنا و همچنین دو باب اندرزگاه در یاسوج و گچساران را از جمله مصوبات سفر رئیس دستگاه قضا به استان عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی