تاریخ انتشار : یکشنبه 20 ژوئن 2021 - 10:48
کد خبر : 19132

تبریک رئیس کمیته فرهنگیان بویراحمد به رئیس جمهور منتخب ملت/مسائل آموزش وپرورش مورد توجه جدی دولت آیت الله رئیسی قرار گیرد

تبریک رئیس کمیته فرهنگیان بویراحمد به رئیس جمهور منتخب ملت/مسائل آموزش وپرورش مورد توجه جدی دولت آیت الله رئیسی قرار گیرد

آفتاب دنا: رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در شهرستان بویراحمد وعضو شورای راهبردی ستاد مرکزی فرهنگیان کشور طی پیامی حضور شکوهمند مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه و انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در متن پیام تبریک سید ولی

آفتاب دنا: رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در شهرستان بویراحمد وعضو شورای راهبردی ستاد مرکزی فرهنگیان کشور طی پیامی حضور شکوهمند مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه و انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران را تبریک گفت.


به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، در متن پیام تبریک سید ولی موسوی به مناسبت انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت بزرگ ایران آمده است:

باردیگر ملت بزرگ و وفادار به انقلاب ، امام ، رهبری و شهدا با مشارکت ارزشمند خود در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر نظام مقدس و ولایی جمهوری اسلامی ایران زدند و برگ زرین دیگری از سند افتخار و عزت برای ایران و ایرانی رقم‌ خورد.
خدا را سپاسگزاریم که ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران بار دیگر مسئولانه و هوشیارانه، ماهیت مردمی نظام را تثبیت و کام بدخواهان را با حضور و انتخاب خود تلخ کردند.
بدون شک این حضور ارزشمند افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران و پشتوانه عظیمی برای دولت خدمتگزار آتی خواهد بود.
مردم باهمه بی مهری ها و بی تدبیری ها و مشکلات شدید اقتصادی و اجتماعی یکبار دیگر فرصت رابرای نظام فراهم نمودند تا با عقلانیت و با اتکای به نیروهای انقلابی مشکلات کشور را کاهش دهد.
این انتخابات نیز امتحانی بود برای ولایتمداران و کسانی که دل در گرو انقلاب و امام و شهدا دارند.
و چه خوب گفت شهید حاج قاسم سلیمانی که جمهوری اسلامی ایران حرم است و خوشا بحال آنانکه دل خود را به این حرم گره زده اند و با تلاش خود و ترغیب دیگران به رای دادن از حرم دفاع کردند .
آراء نیروهای جبهه انقلاب خاصه اراء ایت الله رئیسی و در مقابل جبهه دیگر خط بطلانی بود بر شبهه افکنان و متعرضان به شورای نگهبان و ولایت و نظام .
شاید فرصت اندک باشد چرا که در سالهای پیش رو اتفاقات بزرگی در راه هست و ان شالله سهم ما در این رخدادهای بزرگ تاریخ به قدر کافی باشد .
کمیته فرهنگیان شهرستان بویراحمد این پیروزی شیرین را به رهبر فرزانه انقلاب ،ملت بزرگ ایران و رئیس جمهور منتخب ملت، حضرت آیت الله رئیسی صمیمانه تبریک گفته و انتظار داریم در دولت انقلابی ایشان ، اهتمام جدی بر اجرای سند تحول بنیادین، نظام رتبه‌بندی، معیشت و منزلت معلمان و مدرسه صالح برای تربیت دانش‌آموز در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار بگیرد.
جا دارد از حضور بانشاط و عزت آفرین فرهنگیان ،شیرزنان وغیور مردان شریف ونجیب دیارم کهگیلویه وبویراحمد در خلق حماسه باشکوه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ که دل رهبری و دوستداران انقلاب راشاد و دشمنان نظام اسلامی را مایوس کردند صمیمانه تشکر وقدردانی نمایم.
برای سید مظلوم ، انقلابی ،جهادی ،پاکدست و اخلاق مدار و از جنس مردم از درگاه خداوند حکیم آرزوی توفیق مسئلت می نماییم.

جهاد بزرگ برای جهش ایران یک تکلیف ملی، انقلابی و دینی است و همگان وظیفه دارند منتخب ملت را که پرچم تحول را بر دوش گرفته یاری کنند. امید ملت آن است که دولت مردمی، ایران قوی توان وظرفیت خود را برای شیرین کردن کام مردم به کار گیرد.
در پایان از کلیه همراهان و همکاران عزیز فرهنگی که طی ماههای اخیر تلاش و همت کردند تا این اتفاق مبارک بیفتد سپاسگزاری نموده و امیدوارم ان شالله در دولت انقلابی و در اجرای گام دوم انقلاب شاهد حضور موثر شایستگان در اداره امور کشور وارتقاء جایگاه آموزش وپرورش باشیم .
والسلام علی من اتبع الهدی

سید ولی موسوی
رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی وعضور شورای راهبردی ستاد مرکزی فرهنگیان کشور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی