تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 آوریل 2021 - 21:39
کد خبر : 18670

امتحانات سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس برنامه ستاد مقابله با کرونای شهرستانها و مناطق برگزار می شود

امتحانات سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد بر اساس برنامه ستاد مقابله با کرونای شهرستانها و مناطق برگزار می شود

آفتاب دنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ملاک عمل در خصوص اجرای فعالیتهای آموزشی و آزمون های پایانی دوره های سوادآموزی و با اولویت سلامت سوادآموزان و آموزش دهندگان و عوامل اجرایی تابع تصمیم های ستاد های کرونایی می باشد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی

آفتاب دنا: مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ملاک عمل در خصوص اجرای فعالیتهای آموزشی و آزمون های پایانی دوره های سوادآموزی و با اولویت سلامت سوادآموزان و آموزش دهندگان و عوامل اجرایی تابع تصمیم های ستاد های کرونایی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد؛ هادی زارع پور در نشست ستاد امتحانات سوادآموزی گفت: با توجه به رنگهای اعلام شده برای وضعیت کرونایی رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید وتمهیدی فراهم می‌شود تا قبل و بعد از هر جلسه آزمون سوادآموزان مورد ارزیابی بالینی سلامت و ضدعفونی محل انجام می‌شود.

وی گفت: در صورتی که کلاسی به مرحله آزمون رسیده با شرایط اعلام آموزش دهنده و داوطلب بودن سوادآموز، حوزه آزمون تشکیل و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آزمونها به صورت فرد به فرد یا حداکثر دو نفره برگزار می شود.

 معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به شرایط کرونایی امکان به تأخیر انداختن برگزاری آزمون تا حداکثر یک ماه وجود دارد و در سامانه سوادآموزی نیز قابل انجام است.

 سید حمدالله خواهش نیک گفت: امسال بخاطر شرایط خاص در هر جلسه فقط یک آزمون انجام می‌شود و در صورت تمایل سواد آموزان امکان برگزاری اضطراری آزمون در محل زندگی آنها فراهم شده است.

 رئیس اداره سنجش سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: آزمون کتاب شعار سال مقام معظم رهبری و با عنوان راز موفقیت با شرکت ۷۱۷ نفر از آموزش دهندگان دوره انتقال برگزار شدکه ۱۰ نفر مرحله کشوری معرفی شدند.

محمد جلیل فر گفت: بررسی و تجدید نظر ۱۵ درصد اوراق امتحانی با تشکیل گروه بررسی بصورت متمرکز انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی