تاریخ انتشار : جمعه 26 مارس 2021 - 8:38
کد خبر : 18314

تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت “سید نعمت اله حجازی”فعال فرهنگی و مداح اهل بیت(ع)

تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت “سید نعمت اله حجازی”فعال فرهنگی و مداح اهل بیت(ع)

آفتاب دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی درگذشت “سید نعمت اله حجازی”فعال فرهنگی، مداح اهل بیت(ع) و همکار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،

آفتاب دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی درگذشت “سید نعمت اله حجازی”فعال فرهنگی، مداح اهل بیت(ع) و همکار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، در پیام تسلیت محمدعلی پیرسبزی آمده است.

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانوادهای محترم و داغدار حجازی و گرامی

درگذشت زودهنگام هنرمند فرهیخته، مداح اهل بیت (ع ) که عمری حنجره اش معطر به نام سالارشهیدان و اهل بیت (ع) بود ، همکار گرامیمان ، فقید سعید ، “سید نعمت الله حجازی” ضایعه ای دردناک ، برای جامعه فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویر احمد ، را رقم زد.

این مصیبتِ بزرگ و جبران ناپذیر موجی از تالم و تاثر را بر خانواده بزرگ فرهنگ و هنر استان مستولی نمود ، چرا که همکاری دلسوز و هنرمندی وارسته از جمعمان رخت بربست ، ایام اندوه ،خود فرصتی است برای جلایِ ثقالتِ دلِ درون، و تعادلِ درونِ دل ،،، لزوم همنشینی با غم ، گاهی به ناچار، خود چاره ای است که طبیعت بشری برایمان رقم میزند، آرامش روحِ آن عزیز سفر کرده ، و صبر برای خانواده و دوستدارانش از خداوند بزرگ آرزومندیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،

مجموعه همکاران و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه

استان کهگیلویه و بویر احمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی