تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 مارس 2021 - 19:53
کد خبر : 18202

اعلام کاندیدای کارمند شهرداری در انتخابات شورای شهر یاسوج

اعلام کاندیدای کارمند شهرداری در انتخابات شورای شهر یاسوج

آفتاب دنا: ‌‌حجت الاسلام ایرج جمال سیرت کارمند شهرداری برای حضور در انتخابات شورای شهر یاسوج ثبت نام کرد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حجت السلام ایرج جمال سیرت  که خود کارمند شهرداری یاسوج نیز هست از مدتها پیش آمادگی خود را برای حضور در انتخابات شورای شهر به عنوان کاندیدا اعلام کرده بود. قبل

آفتاب دنا: ‌‌حجت الاسلام ایرج جمال سیرت کارمند شهرداری برای حضور در انتخابات شورای شهر یاسوج ثبت نام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا،حجت السلام ایرج جمال سیرت  که خود کارمند شهرداری یاسوج نیز هست از مدتها پیش آمادگی خود را برای حضور در انتخابات شورای شهر به عنوان کاندیدا اعلام کرده بود.

قبل از حضور جمال سیرت  در دفتر پیشخوان موسوی با همراهی یک روحانی، یک خانم، یک ورزشکار و عموی خود که بیش از هفت سال اسارت را در زندان های رژیم بعث تحمل کرده بر سر مقبره اولین شهید مدافع حرف حاضر شد.

حجت الاسلام جمال سیرت پس از ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج گفت : من با شعار “یاعلی مدد”و با اذن از اولین شهید مدافع حرم” ستار اورنگ” پا به عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج گذاشتم.

جمال سیرت در ادامه گفت: بنده کارمند شهرداری یاسوج هستم و چنانچه در شورای شهر یاسوج موفق نشدم به عنوان کارمند شهرداری یاسوج در خدمت شهروندان گرامی هستم.

جمال سیرت در خصوص برنامه های خود گفت: شعار اصلی من نهضت فرهنگی است امورات فرهنگی هم در هنر، ورزش و دین تقسیم می‌شود.

وی افزود: در مسائل دینی طبیعتاً مردم نیازهایی دارند بالاخص هیئات  مذهبی که بنا داریم حمایت ویژه ای از آن ها داشته باشیم.

این کاندیدای شورای شهر یاسوج گفت: در مصاحبه ورزشی هم طبیعتاً تیم شهرداری یاسوج در سال‌های گذشته نماد بسیار خوبی برای کردم این شهر بود و بنا داریم که آن را احیاء کنیم.

حجت الاسلام جمال سیرت در خصوص برنامه های هنری خود نیز گفت: هنرمندان زیادی در این شهر هستند لازم است خانه هنرمندان در شهر یاسوج راه اندازی شود.

همچنین سینمایی شهر یاسوج که در دست ساخت است به بهره‌برداری کامل برسد.

جمال سیرت در خصوص کار های در حال انجام شهرداری نیز گفت: پروژه هایی چون پارک جنگلی، پل چهارم، کارخانه بازیافت که ۹۰درصد پیشرفت داشته و همچنین بزرگترین معبر شهر یاسوج که ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی است که برنامه داریم همه این پروژه ها را به سرانجام برسانیم.

این روحانی  در پایان خطاب به مردم یاسوج گفت: انشالله توفیق حاصل شود و مردم به بنده اعتماد کنند تا بتوانیم در راستای خدمت در این مسیر قدم خیر بگذاریم.

وی گفت : در رابطه با بحث رفاهی و معیشتی کارکنان و بویژه  کارگران شهرداری یاسوج اولویت من رضایتمندی این عزیزان است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی