تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 مارس 2021 - 20:08
کد خبر : 18126

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از اقدامات به عمل آمده، برنامه های اجرایی و نیازمندیهای این شهرستان ارایه داد. به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ابتدا گزارشی از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده و آسیب دیده

آفتاب دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از اقدامات به عمل آمده، برنامه های اجرایی و نیازمندیهای این شهرستان ارایه داد.

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ابتدا گزارشی از آخرین وضعیت مناطق زلزله زده و آسیب دیده شهرستان دنا( شهر سی سخت و روستاهای اطراف) ، اقدامات به عمل آمده، برنامه های اجرایی و نیازمندیهای این شهرستان ارایه داد.


حسین کلانتری در خصوص آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه های اقتصادی و عمرانی جهش تولید نیز سخن گفت.


استاندار همچنین پیرامون افزایش سقف تخصیص اعتبارات تملک دارایی ، سرمایه ای و هزینه ای استان نیز رایزنی و خواسته ها و مطالبات استان را مطرح کرد.


معاون رییس جمهور در این نشست از همکاری های خوب مردم مناطق زلزله زده در شهر سی سخت و روستاها تقدیر کرد و کمک به این مناطق را از اولویت دانست.


رییس سازمان برنامه و بودجه تلاشها ،حمایتهای مسئولان استان به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد را شایسته تقدیر دانست.


وی افزود : با توجه به تاکید شخص آقای رییس جمهور وظیفه خود می دانیم تا زمان تکمیل و و احداث منازل خسارت دیده در کنار مردم عزیز این شهرستان آسیب دیده باشیم و به صورت ویژه حمایت کنیم.

گفتنی است در این نشست جناب آقای جغتایی نماینده ویژه سازمان برنامه و بودجه کشور در امر پروژه های مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.
نوبخت گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه هایی که تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسند ،برآورد و ابلاغ خواهند شد.


وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا روزهای آینده نسبت به ابلاغ اعتبارات هزینه ای استان اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی