تاریخ انتشار : جمعه 26 فوریه 2021 - 21:24
کد خبر : 17858

پیام معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان بویراحمد به مناسبت آغاز هفته تربیت اسلامی

پیام معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان بویراحمد به مناسبت آغاز هفته تربیت اسلامی

آفتاب دنا : معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان بویراحمد با صدور پیامی ۸ اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را تبریک گفت . به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، متن پیام معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان بویراحمد بدین شرح است: بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم نهاد امور تربیتی شجره

آفتاب دنا : معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان بویراحمد با صدور پیامی ۸ اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را تبریک گفت .

به گزارش پایگاه خبری آفتاب دنا، متن پیام معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان بویراحمد بدین شرح است:

بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم

نهاد امور تربیتی شجره طیبه‌ای است که هشتم اسفند ماه ۱۳۵۹ به همت والای معماران کم نظیر تعلیم‌ و تربیت و استادان اخلاق و معنویت ، شهیدان والامقام رجایی و باهنر در جامعه بنیان نهاده شد تا با اندیشه‌های مطهر و بینش زلال اسلامی و قرآنی مسیر سعادت و کمال انسان ها را ترسیم کند و بستر رسیدن به حیات طیبه را به ‌عنوان اساس کار تعلیم ‌و تربیت اسلامی هموار نماید .

با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده‌سازی روحی و روانی جامعه برای تعمیق و توسعه فرهنگ دینی و قرآنی باعث شد امور تربیتی و نقش تربیت در نظام آموزشی به رسمیت شناخته شود و منشأ خیر و برکات زیادی برای جامعه اسلامی ایران گردد.

تادیب نفس ، تصفیه روح ، تهذیب عقل ، و تقویت جسم به‌عنوان شالوده‌ی تربیت دینی ، اخلاقی ، علمی و جسمی برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی و رسیدن به قله‌های افتخار پایه تاسیس امور تربیتی توسط شهیدان رجایی و باهنر بود و از ثمرات طیبه این اقدام ارزشمند تربیت جوانان و نوجوانانی است که با الهام از آموزه‌های دینی و قرآنی در خط مقدم جهاد در راه خدا و دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) حماسه آفریدند .

مربیان امور تربیتی سربازان انقلاب و نظام اسلامی در مدارس و مدافعین ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه می باشند و در اهمیت جایگاه و نقش امور تربیتی ، همین بس ‌که رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای مدظله‌العالی دردمندانه و حکیمانه می ‌فرمایند : آموزش بدون پرورش یک نسل را تباه می‌کند.

اینجانب ۸ اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را به همه مربیان ، معلمان و دست‌اندرکاران تعلیم‌ وتربیت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امید دارم کمبودها و کاستی‌ها مانع از نقش آفرینی پیامبر گونه مربیان و معلمان در ایجاد شوق به کمال در دانش‌آموزان نشود زیرا که هر قدمی که برای اثر گذاری تربیتی و هدایت دانش آموزان معصوم و بی آلایش به سوی حیات طیبه برداشته شود نزد خدای متعال محفوظ خواهد بود .


سید قدرت موسوی ارشد
معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی